Utmaning från Lovisa!

Lovisa jag kollar din blogg varje dag! Okey du är en riktig geek men jag antar utmaningen ändå mohahah.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Hittar ingen bok här i närheten utan tar bara upp ett random papper på skrivbordet och det står "kommer vi nu att göra ett muntligt avtal, dvs. en enkel inspelning."
2. Sträck ut din högra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett svart sexigt headset
3. Vad var det senaste du såg på TV?
5 minuter av Desperater Housewives
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:37 (omg så nära 16:39)
5. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick runt Kupolen med min homie Anna och jag hade hade lovat henne att jag skulle ha på mig min nya Telia Keps som jag vann på en tävling på jobbet idag.
6. Vad har du på dig?
Zebra randigt hårband, vit skjorta, slitna jeans, svarta ballerina
7. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ehm kommer inte ihåg ett shit...
8. När skrattade så du nästan kiknade senast?
Det var lördag natt tror jag och jag och min darling My tog så underbara bilder med våran webcam. Kolla in hennes blogg för ett vackert kollage jag gjorde åt henne (murdle.blogg.se) Jag låg och kved nere på golvet.
9. Vilken var den senaste film du såg?
Tristan och Isolde
10. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle ha lägenheter i mina favoritstäder i världen, jag skulle shoppa tills jag inte orkade gå längre, åka på en resa jorden runt och ta med mig alla mina vänner =)
11. Berätta 2 saker om dig själv som folk inte känner till.
Jag är ganska häftig och jag är World of Warcraft addicted...fast det kanske alla visste förresten. Har grönt bälte i karate!
12. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle va supersmart, supersnygg, superrik, superlycklig och jag skulle ha bästa graderingen i karate!
13. Tycker du om att dansa?
Hell yeah! Jag är bäst på det typ.
14. George Bush?
Terrorist

Kommentarer
Postat av: lovisan

aaaargh, galet ! jag blev inte dissad av någon, helt sjukt. lätt att jag utmanar dig igen darling ! ey, måste ses innan du åker btw.

Postat av: Anna

MIIIIIIIIIIIIIIRI, I'm gonna freakin' miss you!

2006-10-26 @ 11:43:37
Postat av: Tammy

jag trodde först det stod att du skulle ha de bästa gardinerna.. HAHAHAA

2006-10-26 @ 17:20:07
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback