On my way

Städat rummet - ja
Fixat ihop alla jävla viktiga papper - ja
Tvättat kläder som ska med på resan - ja
Spärrat mobil och ringt runt resturangen och hotellet - ja
Skrivit engelskt CV -  nej


Ja jag börjar få ihop ett och annat inför resan och har faktiskt inte blivit nervös än. Och hoppas jag inte blir det. Igår var en riktigt kass dag. Mitt sällskap för kvällen var en riktig idiot och jag tappa bort min mobil, yaaaay. Aja stackars mobilen, han ahde ändå förlorat sin själ. Härom veckan försvann alla bilder, ljud, teman och allting så där dog hans själ, sorgligt. Jag tror han tog självmord nu. Grejen är att han lämna mig i sticket! Nu måste jag skaffa en ny mobil inför resan! Det ända som räddade kvällen var OC säsong 3. Yes det finns folk som kan ha det värre! Även fast dem inte finns på riktigt och att det är ev tv-serie....men det känns i alla fall som att dem finns! Älskar Marissas hår! Var förresten och klippte mig i torsdags och det blev verkligen hur fint som helst. Nu älskar jag mitt hår oxå! Erika är bäst! En riktig ängel i höstmörkret haha. Köpte en svinbra leave in product som är awsome! Nej nu ska jag iväg till freaket och spela lite World Of Worldcraft!

Kommentarer
Postat av: lovisan

äh, det var fan på tiden att du skaffar dig en ny mobil. och du lär ju ändå köpa ett fucking nya zelänskt nummer. fast jag tycker att det är en skam att min ljudinspelning från frisksportarlägret 2003 (?) är borta för alltid, det var lite kult. när blire bio föressten? vi lär diskutera det imorrn på jobbet ;)

Postat av: You know you love me

Jag kommer sakan dig så jag kommer dö.

2006-10-30 @ 19:52:52
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Tammy

jag ska tända ett ljus för din stackars mobil på Halloween.

2006-11-01 @ 21:12:52
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback