London Calling

Whohoooo snart dags för en liten weekendtripp till London me familjen och kusinerna. Ska bli hur kul som helst! Jag känner på mig att det kommer bli riktigt flummigt. Mamma kommer säkert slita loss nått dörrhandtag på stället vi ska bo (hon brukar va ganska duktig på det) och sen kommer vi säkert gå vilse i London och sen vara lost forever!

Iallafall, London är ju shoppingstället nummer ett och jag har en liten lista över saker jag ska spana på.

1. Handväska - helst en svart, ganska rymlig sak. Ska gå runt i den i Nya Zeeland i typ ett halvår så den måste va snygg =P

2. Smink - Bah, måste köpa smink! Ny mascara, någon snygg, fräsch ögonskugga, svart eyeliner och en ny rogue med lite aprikosaktig nyans.

3. Skor - Jag tror jag ska satsa på ett par svarta eller vita ballerina skor. Dem måste iallafall vara bekväma och matcha det mesta. Vita tycker jag är snyggare men svarta blir ju inte skitiga så lätt...hmmmm svårt val.

4. Linnen - Mina kusiner berättade att när dem senast var i London, det var under den här tiden på året, reade dem ut jättemycket sommarkläder! Oooooh I'm in heaven! Har ganska mycket kjolar och sådär så det blir nog en jakt efter heta linnen.


2 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Tove

JAG DÖR AV LÄNGTAN!!!!

Postat av: Beatrice

Va kul att åka till London : )

2006-10-10 @ 18:57:57
URL: http://beatricee.blogg.se
Postat av: Lovisa Fisa

åh jag vill oxå !! hoppas du har det grejt där på andra sidan havet i den coola staden London. u fucker, jag vill oxå ! ey, kolla in min blogg btw =)

2006-10-11 @ 11:48:26
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback