Heck yes I did!

napoleonNapoleon riktig

fugato.net - is.rice.edu


"Heck yes I did!" Vilken skön kille, Napoleon Dynamite! Jag, Tammy och mina kusiner är kär i han och önskar att det fanns någon som han på riktigt hahahaha. Nej men allvarligt han är bäst, se filmen!! Do it, DO IT! Till vänster är riktiga Napoleon och till höger är fejk Napoleon (skådisen alltså =P)

Helgen i övrigt var superkul! Familjen drog ner en sväng och hälsade på på våra söta kussar i Stockholm. Det var väldigt trevligt! På lördagen gick vi ut och vi har då hört en hel del dåliga raggningsrepliker. Det roligaste va när det kom fram nån retarded kille till My och fråga "Are you Olinda?" Hahahahah! Sen blev jag Mys flickvän för 5 minuter när det kom en äcklig kille och börja stöta på henne.

Var även förbi en pärlaffär som ligger på Söder och köpte lite fina pärlor som jag sedan gjorde ett schysst halsband av! Jag blev helt fast i grejen att göra sina egna smycken! Synd att vi inte har några pärlaffärer i Falun direkt. Ska ta ett kort på halsbandet jag gjorde så ni får se =)

<3 Napoleon!

Kommentarer
Postat av: you know you love me

I

Postat av: you know you love me

ÅÅHHH

Jag HJÄRTA Napoleon ska det stå

Fan vad äcklig den där killen var!

2006-10-02 @ 19:01:45
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Tammy

shit vad snygg han var! AHH!

2006-10-02 @ 22:25:55
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback