Sweet as bro

Idag hoppa Krille BUNGYJUMP!!! Fy fan va modig han va som gjorde det. Vi hangde med och kolla nar han gjorde det och shiiit man blev nervos bara av att sta dar uppe! Undrar om jag kommer hoppa bungyjump nangang! Vore javligt coolt men jag vet inte riktigt. Tog iallafall massa bilder pa det sa jag ska posta dem nar min kamera laddat klart sitt batteri.

Alltsa igar hande varldens roligaste grej, det var helt sjukt! Hilarous! Jag hade vart ute pa stan lite pa kvallen och skulle tillbaka till hostelet sa ser jag grabbarna sitta i baren och da ar det tydligen pool competition! Om man vinner far man hoppa gratis bungyjump och sa fick man en trip till Bay of Islands som tydligen ar ett maste nar man ar i Nya Zeeland. Man kan simma med delfiner och sant dar. Grabbarma hade signat upp sig for tavlingen och sen overtala dem mig att gora det sa jag bara, ah what the fuck I do it. Jag sa pa skamt att om jag vinner hoppar jag bungyjump haha! Det var jag och en till tjej i tavlingen, resten var killar. Totalt var det cirka 15-20 pers som var med och tavla. Man hade 5 liv. Satter du en boll sa forlorar du inget liv. Satter du attan far du ett liv. Satter du den vita bollen forlorar du 2 liv osv. Vi borjade spela och jag hade san jakla tur! Folk spelade ut sig sjalva och fler och fler akte ut men jag var kvar! Sen var det typ bara 5 kvar och jag hade flest liv kvar! Sen var det bara 3 kvar.....sen var det bara jag och en kille kvar!!! Sa vi spelade final och fy faaaan va nervos jag va! Alla kollade pa oss. Jag skulle skjuta men jag fick inget bra grepp for jag skaka som fan haha. Jag bara gick runt och garva for jag fatta knappt vad jag holl pa med. Men sen skarpte jag mig och det var riktigt jamt. Jag och killen hade varsin boll kvar och nar jag skulle forsoka satta den satte jag tyvarr attan sa jag forlorade.... Men killen jag spela me var asschysst, vi bestamde att vi skulle dela priset sa han tog gratis bungyjump och jag vann en trip till Bay of Islands!!!! Den trippen kostar ungefar 1000kr!!!! Fy fan va glad jag var! Jag gick runt med varldens storsta smile resten av kvallen och nu nar jag tanker pa det skrattar jag bara hahaha. Ja man kan nog saga att det gick lite battre den har gangen an nar jag och Krille fick seven balls left. Man ar ju sa GRYM! Im da shit =P

Undrar vad som hander ikvall. Det var ett tag sen man var ute och festa. Imorrn ska jag ut och festa me Charles kanske nagra fler. Vi ska spela pool pch om han forlorar (vilket han sjalvklart kommer gora) ska han dansa den dar kanda nya zeelandska dansen som alla kiwis kan, den kallas typ kappa hakka eller natt sant dar! Ska bli kul att se for han kommer fa sa mycket stryk.

Hey, maila mig! Jag saknar er dar hemma! Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisan

hahaha sheet du är grym mirre ! skönt att höra att allt känns bra nu där borta. okej nu ska jag dikta ihop ett mail till dig =) haha PUSS

2006-11-22 @ 11:45:59
Postat av: Erika

HAr börjat på ett mail till dej ett dussin gånger men sen kommer jag på att jag har juh inte din adress! skriv ner den till mig så får du ett mail innan du hinner säga; GOSH! nu ska jag kila i väg på lektion. IGEN.. vill hellre vara med dig och resa! puss o slask!

2006-11-22 @ 13:26:13
Postat av: Anna

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-11-27 @ 09:08:46
Postat av: Tammy

GRATTIS ÄLSKLING!!!! Hoppas du får världens bästa dag!
PUSS PUSS

Postat av: lovisan

åh mirre. GRATTIS på efterskott på födelsedagen !!! hoppas du hade en underbar,underbar dag ! nu är du äntligen 20 och det måste kännas svinigt att inte ens ha möjlighet att kunna köpa ut åt mig på systemet =)=) ^^ nu vill jag ha lite updates om ditt liv. har varit dåligt med det på sista tiden du... KÄRLEK

2006-11-28 @ 23:30:31
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: You know you love me

GRATTIS I EFTESKOTT ÄLSKLING

Hur firade ni? Tell me tell me!!

2006-11-29 @ 17:13:20
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: lovisan

hallo lever du eller ?

2006-12-02 @ 14:10:27
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback