Smile, I'm a star!

Sista kvallen i Singapore nu. Vi har traffat ett gulligt litet svensk par fran blekinge som vi har hangt me den senaste dagen och ikvall ska vi till natt mysigt litet hak och ata lite indisk mat troro jag.

Gardagen spenderade vi med Pauline och Oscar (det soooota lilla paret) pa Sentosa Island och vi kunde inte ha fatt battre vader! Solen stekte pa hela dagen och jag blev faktiskt riktigt brun, antligen! En ganska bisarr rgej hande pa stranden haha. Jag hade nyss kommit upp fran vattnet och stod och snacka lite me Oauline som lag och stekte pa sanden. Da kom det en liten japansk tant forbi och hon stannade precis bakom mig och jag och Pauline undra va sjutton hon holl pa med. Hon borja typ skrika natt och vi bara kolla pa varann och garva typ. Sen stallde hon sig brevid mig och da var det plotsligt en flock japaner nagra meter darifran och da ville hon tydligen va me pa kort dar med mig! Hon fraga inte utan det var bara uopp me alla deras kamror och borja ta kort och ja jag fick ju sta dar och posa lite! Sen skulle varje en av japanerna va me pa kort saklart sa man fick sta dar och posa ett tag i bikinin. Man kande sig som varsta superkandisen, det skulle vara pricken over i:et om dem hade fragat efter autograf hahaha!

Igar sent pa kvallenb var det buffe som gallde och det var sa JAVLA gott! Sallad, kyckling, korv.....gaaarrrrhhh. At en hel del kan jag saga. Sen satt vi dar och softa i kuddhavet. Det avr ganska kul, nar Krille och Per gick daifran kom det fram en tjej och fraga dem om dem gillade "Working girls" Dem tankte ju pa karriarskvinnor och sa typ "Yes of course!" Da borja hon snacka om natt stalle dar dem ahde hookers och shemales! Och hon sa att om det var en tjej som sag absolutely gorgeous ut sa var det oftast en kille! hahaha! Det blev liiiiite missforstand dar och Krille och Per sprang ivag med benen over ryggen.

Idag har vi akt lite turistbuss runt om i stan, kollat in lite olika kopcenter och bara gatt runt lite i stan. Vi ahde planerat att ga ut men Paulien har feber och ingen av dem trakiga killarna vill ut och dansa, fuck them.

Ohhhh juste holl pa att glomma. Vi besokte Raffles Hotel pa lordagskvallen! Det var riktigt kul! Vilken stamning darinne! Inredningen sag lite sadar gammeldags ut och det lag jordnotter over hela golvet. Jordnotterna var goda och jag forat mig pa dem. Dem var ju faktiskt gratis :P Sen drack jag en Singapore Sling saklart! Den var supergod! Ska lagga upp bilder pa det sen men nu amste jag srpinga ivag, vi ska ga och ata middag.

Love Ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sounds great mirre ! åker ni till nz imorgon ?

2006-11-13 @ 16:45:02
Postat av: lovisan

föregående inlägg var från mig btw. =)=)

Postat av: You know you love me

Alltså jag typ skrattar så jag gråter åt allting! Kan verkligen tänka mig!

YOU ARE tOO SEXy FOR SiNGAPORE!

2006-11-13 @ 21:08:43
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Tammy

åt du nötterna från golvet eller!? HAHAHA. Klart alla vill ta kort på dig, du är snyggast! Och förresten kunde du väl ha gått ut själv? Eller kanske med en shemail? ;D

2006-11-13 @ 22:06:34
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: lovisan

hey we want some updates from new zeeland. hows life going ?

2006-11-15 @ 18:36:28
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback