Seven balls!!!

Nu ar jag i Auckland, New Zealand, hell yeah!

Hmm vadret har ar lite kallare an jag trodde, maste kopa nan mer troja! Det blaser ganska mycket men det ar ungefar som svensk sommar knan man saga. Men det ar ju bara var har nu, men snart sommar sa da blir det varmt! Festa i Nya Zeeland ar galet, har festat varenda kvall sen vi kom hit men det har inte blivit dyrt alls for mig, alla bjuder pa drinkar hahaha! Snacka om att utnyttja folk for en drink, ganska kul. En utekvall kostar kanske 25 kronor och det ar bara den forsta olen hehe. Alltsa forsta kvallen vi va har och gick ut hande varsta sjuka grejen. Jag och Krille var val lite val sjalvgoda och tankte utmana nagra pa biljard....Det gick ju javligt bra, vi forlora med 7 bollar kvar pa bordet!!! Vi satte inte ens en enda boll!!!! Tydligen sa ar det sa att i Nya Zeeland nar det har hander sa ar man tvungen att dra ner byxorna och ga ett varv runt bordet. Jag trodde dem vi spela mot skamta och jag stod dar och garva lixom. Men sen borjade folk se att det var 7 bollar kvar pa bordet och dem blev helt galna och borja peka pa oss och skrek "Seven balls!" hela tiden! Jag tankte, shit det har kan inte vara sant, no way! Krille drog ner byxorna och gick ett varv men jag tankte fan jag ska absolut INTE gora det, tror dem jag ar dum i huvet haha. Alla skrek och sen holl dem pa och snacka i micen och sa att jag maste ga runt bordet MEN om killen man spela med ar snall sa kan han stalla upp och ga runt bordet med byxorna nerdragna plus att han maste dra trojan over huvet. Men Krille va ju schysst och gjorde det, snacka om att jag blev lattad. Jag tror killarna i baren blev lite besvikna, mohahaha. Senare pa kvallen var det lite kul, folk kom fram och ville skaka hand me Krille for dem tyckte han va cool haha. Ikvall blir det nog att ga ut igeeeen! Jag kommer bli alkolist eller natt haha, men det kanns sa trakigt att bara ga och lagga sig och sova. Igar traffa jag nagra boys from New Zeeland och dem tyckte jag skulle hanga med dem och surfa men jag tror inte det blir av. Dels ar det ganska kallt i vattnet nu, sen var dem inte sadar jattesnygga (jag satsar mer pa Johnny fran OC stuket).

Idag har vi iallafall hittat en schysst lagenhet! Den lag typ 10 minuter gangavstand fran sjalva city vilket ar bra. Jag far ett eget rum sa jag ar glad haha! Det var schysst oxa, man behovde bara binda upp sig en manad och sen kunde man lamna om man ville. Vet inte hur lange jag blir kvar har, hoppas jag far natt jobb. Maste ut och leta lite snart men det blir latt sa att man skjuter upp det hela tiden. Men jag sag nagra roliga kladaffar sa jag hoppas pa nan san affar. Annars var det tydligen latt att fa jobb i barer, speciellt om mna ar tjej sa da har ju jag tur =P Det ar bra att vara tjej ibland hehe, sa javla kul att reta grabbsen att jag far gratis drinkar och grejer.

Ska kolla om jag har nagra roliga bilder att lagga upp! Tammy maila mig din lilla sill, du ar sa seg! Ja ni andra far ju sjalvklart maila mig oxa, jag blir superglad om ni gor det!

puss puss


Har kommer lite random pics, enjooooy

Jag vid Orchard road
Har star jag vid en schysst fontan pa Orchard Road i Singapore! Nar julen borjar narma sig har dem massa julbelysning har. Man fick faktiskt julkanslor aven fast snon fattas.

Julbelysning pa Orchard Road
Har ar en till bild fran Orchard Road. Fint va!

Jag posar utanfor Raffles
Har star jag framfor The worlds famous Raffles Hotel! Man va tvungen att kla upp sig for att komma in sa det blev klanningen pa!

Krille, jag och Per pa Eskibar!
Krille, jag och Per sitter och tar en Eski Drink pa Eski Bar, en club i Singapore dar det var kallt inne!

Skyskrapor i Singapore
Krille, Pauline, Jag, Robert och Oscar ar downtown i Singapore med alla skyskrapor i bakgrunden. Akte tyvarr aldrig upp i nan for det var dyrt och jag ar lite snal =P

Sky Tower
Forsta bilden fran Neeeew Zealand! Det har ar skytower, Aucklands mest kanda byggnad! Man kan hoppa bungujump fran toppen men jag tror itne det ar nagat for mig....Hostelet vi bor pa ar ungefar 100 meter ifran det! Cool! Cool sager alla i Nya Zeeland vad man an gor, till och med pa banken nar man skulle oppna ett account haha.

Kommentarer
Postat av: lovisan

låter sjukt mysigt. här hemma har all snö regnat bort. MEN roliga nyheter är att jag ska på dejt idag, du vet killen som jag skulle sms:a. JAG VÅGADE. haha. ganska kul. slänger nog iväg ett mail till dig senare idag eller imorrn ! pussochkram

Postat av: Tammy

coooool!
Tog du den sista bilden själv? Sjukt snygg iaf. ÄNTLIGEN en uppdate! saknar dig en massa, skicka ett roligt mail och berätta lite.
PUSS

2006-11-17 @ 14:41:37
Postat av: Anna

Hey baby! Det låter hur kul som helst... Jag är fortfarande avis. Vi har ju varit på kurs den här veckan och förra, det har faktiskt varit riktigt tråkigt... Men men. Vi får väl se vad tiden visar. Pussen!

2006-11-17 @ 22:31:26
Postat av: lovisan

oh mirre ! du lär ta en bild på den heta surfarkillen och fråga honom vilka skills han anser sig ha =)=) MOAHAHAHAHA. eyy jag vill ha lite updates om ditt liv där nere !

2006-11-19 @ 12:44:42
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback