En regnig dag

Yes nu sporegnar det har utanfor och jag som skulle aka till en o och sola!!! tror jag skippar det  for en liten stund...kanns inte sa lockande! Men idag vill man verkligen gora natt, igar var en riktig segdag. Var bara en aning bakis haha....Kvallen innan var ganska sjuk.

Det borjade ganska lugnt, jag fick en impuls ide att bara dra nanstans och ta en ol typ. VI drog in till Clark Quay dar man festar, tog varsinn ol, och se skulle vi till natt dansstalle. Jag vet inte hur det gick till riktigt men i nasta stund hade vi traffat ett stort gang me thai ppl och dem drog med oss till ett ganska lugnt stalle forst, sen ville dem dra till en thaiiklubb sa fraga dem om vi ville hanga pa. Det var ganska kul, det visade sig att en av dem dar thai ppl var asrik, agde nan bar haromkring sa han bjod hela thai ganget + oss pa dricka hela kvallen oich gratis intrade och allt! Man kanske sig som varsta VIP guest hahaha. Drinkarna tog aldrig slut haha! Ok i slutet av kvallen, sadar runt 4 var man ganska packad. Men den dar thaiklubben var rolig, dem hade ett band som sjong lite latar och dem drog upp Per pa scenen och han fick lov att sjunga All Rise-Blue med dem ahahah! Han sag ut som varsta popstar dar. Det roliga var att han kunde inte texten sa en av killarna gjorde lite hemliga tecken till han och nan sjong med lite sa det inte skulle bli helt tyst! En annan grej som vi mobbar Krille for var att han gick pa toa, och da kom det fram nagra killar  till honom och fraga om han ville ha "some pleasure". Krille sa nej men sen bjod han dem dar gay killarna pa varsin shot! Hahaha hur stord  far man bli!!! Kvallen var ganska konstig anda, inte som att det skulle handa i Sverige direkt...

Ikvall ska vi pa Raffles Hotel iallfall sa da ska jag ta manga kort nar jag dricker en Singapore Sling! Singapore borjar bli ganska segt nu. Ska bli skont att aka till Nya Zeeland pa tisdag. Ska forsoka satsa pa natt jobb i en affar eller cafe ellet natt sant! Sen efter Nya Zeeland ska jag aka ensam ett tag. Jag vet att Emelie och Sofia ska till Thailand i januari typ, likasa Italo. Sen ska aven Cissi och Emil dit och sen ska nog Anna komma och resa lite me mig sa jag blir val inte helt ensam iallfall! Men det ar ganska drygt att bara aka me killar. Intressant kan man val saga men det ar aven ganska anstrangande. Langtar efter mina tjejer dar hemma! Ringde hem igar och det var skont att hora allas roster. Alskar att lasa i allas bloggar oxa, da vet man iallafall vad som hander dar hemma!

Hoppas det slutar regna snart sa jag kan jobba pa min solbranna. Ni far ha det  bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Yaaay! Bilder på drinken i bloggen tack!

You are lovely honey!

Postat av: Tammy

Det var jättekul när du ringde hem! Haha, jag blev ju helt chokad ;) Saknar dig apmycket, men är mindre avis nu när jag vet att jag ska till Afrika! Det är där i sahara-öknen som de spelade in Star Wars, Anakins slavstad. Ska försöka ta mig dit omd et är möjligt, fatta coolt, du är i NZ och ser Sagan om ringen grejerna, jag är i Afrika och kollar på Star wars kulisserna xD Helt sjukt ju!
Love you!

2006-11-12 @ 13:18:39
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh. jag vill oxå till thailand! är inte världens flitigaste bloggare men kan berätta att det händer inte särskilt mkt här hemma i falun. kanske ska till england på praktik i vår:) kram

2006-11-12 @ 19:42:15
Postat av: erika

ovanstående inlägg var från mig , erika :)

2006-11-12 @ 19:42:45
Postat av: lovisan

hej vännen !
oh, jag hatar att du är i fucking asien medan vi andra har det lika tråkigt som vanligt här i blasksverige. pierre ringde pappa och berättade att du ringt hem och hälsat ! hoppas du har det underbart och inte vill döda grabbsen. Du får skaffa dig lite tjejpoolers på nz =)=) saknar dig ! puss

2006-11-13 @ 11:13:56
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback