En galen karaokekvall

Sitter just nu ch chillar pa vart nya hostel som ar superbra! Jag delar rum med 15 andra personer men det gar faktiskt bra hehe. Det ar frascht sa jag ar nojd!

Igar var jag och Krille pa en liten guidad tur me en tjej som jobbade pa hostelet. Det var en schysst tur och vi besokte lite olika tempel, at glass, drack natt speciellt te, ja vi sag lite allt mojligt. Det roligaste var en procedur som man kunde gora i ett av de buddhistiska templen. Det var ganska komplicerat och tog ett tag men det var det vart! Man skulle tanda eld pa nagra rokelsestickor, sen skulle man skaka pa nan burk me massa pinnar och pa och den pinnen som trillar ut forst stod det ett nummer pa. Sen fick man ga till ett litet bibliotek och kolla vad det betyder. Medan man skakade pa pinnarna skulle man tanka pa natt speciellt och pinnen som ramlar ut ger ett meddelande da. Jag fick: You can't turn a stone into a mirror. Men vad var fragan? :D

Sen pa vart nya stalle traffa vi tva schyssta svenskar som heter Daniel och Bjorn. Dem var med pa den guidade turen och sadar, sen sa gick jag och kaka lite indisk mat med dem. Lite senare pa kvallen kande vi for att festa loss lite sa vi drack forst lite Tiger beer, och sen fick vi varsta impulsiden att vi absolut skulle in pa en karaoke bar hahaahha. Fy faaaaan va kul det var! Det var vi som var dar och resten var kineser. Man fick skriva upp vilka latar man ville sjunga och lamna in i bardisken och sen nar det blev ens bords tur sa fick man sjunga dem. Vi slog till pa lite Backstreet Boys, ABBA (saklart) ja vad var det mer, Lionel Richie med I just called to say I love you! Da tyckte jag att Anna skulle vart har och sjungit den med mig for vi ar grymma pa den! Men det var sa kul, kineserna var tokseriosa. Dem sjong bara ballader och med varsta inlevlsen dessutom. Men bartender killen var flummig och det var latt den roligaste kvallen i Singapore! Imorse nar jag vakna var jag helt hes hahaha! Det blev en ganska sen kvall....hehehe.........

Det verkar vara natt konstigt med den har datorn for den vill inte fa upp mina bilder, argh, jag som skulle visa er snyggingen Daniel with great karaoke skills och lite andra roliga kort! Forresten, ikvall ska vi pa natt safari, det ska bli askul! EDIT! Nu gick jag till en annan dator sa nu far ni se lite bilder haha ENJOY!



Daniel 
Daniel var bast pa karaoke (inte battre an mig saklart) . Karaoke skilled!


Har ar karaoke baren vi va pa, stamning!

Jag och Daniels vackra duett
Jag och Daniel sjunger en vacker duett tillsammans. Den var tardrypande. \

Bjorn och jag
Bjorn och jag, bada ar helt svettiga och roda, hett.

Krille och Daniel sjunger ut
Hahahaha alskar det har kortet! Dem ar sa seriosa! Krille slar nastan Steve Tylor i munstorlek!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu Mirri, det var inte dåligt... tänk om jag varit där då hade vi rockat scenen! :) Jag vill verkligen dit! puss

2006-11-08 @ 10:01:31
Postat av: lovisan

oh my fucking god miranda. helt klart en åtta av tio möjliga för detta inlägg. Där skillsen helt klart är ett pluss =)

Postat av: lovisan

mer sådant btw. jag fick mig dagens goda skratt när jag läste ditt inlägg =) GOSH vad snygg du är i läppstift (lr vad det nu är du har på läpparna)

2006-11-08 @ 12:27:54
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Tammy

OMG vilka skills han hade!!!! ;D ;D FAN vad fräch du ser ut, du var jättesnygg (:

2006-11-08 @ 14:05:43
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Tammy

Förresten, träffade willy på öppet hus igår, han hade världens ångest för att han hade kallat dig Mirabella när ni hade setts på stan, han skämdes så mycket. Det var skitkul. Så, jag skulle hälsa att han visst vet vad du heter, ;P

2006-11-09 @ 10:22:06
Postat av: Erika

He got some great skills Miranda! Du hade ocå en massa skills i ditt med dina röda fina läppar! Hoppas du har det kul där borta nu. Själv ska jag snart ha spanska lektion till halv fem (!)

2006-11-09 @ 14:07:00
Postat av: You know you love me

ÅÅHHH ÄLSKLING!

Fyfan vad kul! Jag är så avundsjuk så jag går under.

en där Daniel var det inget fel på! Haha ;)

2006-11-10 @ 01:20:31
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Tammy

Jag ska till Tunisien med Jeanette om 3 veckor :D kan du fatta? Jag ska till afrika :D

2006-11-10 @ 15:09:03
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: lovisan

hahahaha kollade på kortet med krille igen ! han SER SÅ JÄVLA KUL UT !! hahahahaha

2007-01-09 @ 12:40:15
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback