Chocolate fish, yummy

Annu en dag i Auckland. Jag borjar gilla stallet mer och mer aven fast det inte riktigt var som jag forvantat mig. Idag var det tankt att jag skulle ut och soka jobb, skriva ut lite cv brev och sant dar men neeej, saklart var jag for lat haha! Eller jag satt pa ett internet cafe men nar jag skulle skriva mitt cv sa blev allt japanska tecken haha och jag fatta ingenting hur man andrade och tillslut ville jag bara kasta den dar javla datorn i golvet och skrika "urusai baka seru" till den! Sen kom min darling Tammy in pa msn sa da blev jag fast i msn trasket for ett bra tag haha. Sen var det lite annat roligt folk online sa det var kul. Man langtade inte hem direkt men man langtar efter alla mina tjejkompisar dar hemma! Ni ar bast bara sa ni vet om det =P

Annars gar allt ganska bra har. Killarna och jag har faktiskt askul ihop nu, haha fy fan va vi driver med Krille hela tiden. Det ar sa jakla kul att mobba han, speciellt efter att vi har vart ute och vart fulla. Robert har filmat en film me sin digitalkamera pa Krille nar han haller pa och dansar och sadar pa vart hostel rum. Sa jaaaakla kul! Han vet inte att vi filmar och nu hotar vi med att lagga upp den pa YouTube sa att allmanheten kan se den. Sen har Per spelat in pa sin mobil nar Krille sager natt askul om nagra tv-spelskaraktarer....men om jag skriver det har vore det taskigt sa bast att halla tyst haha. Idag lagade vi potatis och purjolokssoppa! Snacka om att vi ar snala. Jag kande mig som en uteliggare nar jag kom med soppskalen och Krille hallde upp till mig. Men den var ganska god iallafall som tur ar.

Min nya polare Charles har lovat att kolla runt lite efter nan flat till oss, sa jakla schysst.  Hoppas vi far nan bra! Killarna funderade ett tag pa att kanske aka soder ut och plocka frukt, men det vill inte jag. Isanafall stannar jag nog kvar har, ja om jag far natt jobb. Ska ut och leta lite imorrn hade jag tankt. Jag maste gora det annars blir jag irriterad pa mig sjalv. Inatt lag jag och fundera pa vad jag skulle saga och sadar nar jag soker, och jag har faktiskt blivit ganska bra pa engelska!

Sorry om jag jamt skriver varsta langa inlaggen, men man vill skriva massa grejer! Hoppas att ni alla har det bra dar hemma!

Chio!

hahha fick nyss en massa godis av Charles for han jobbar har dar vi bodde. Natt som heter chocolate fish, later lite weird men jag hoppas det ar "sweet as bro"  som man sager har, haha.  

Kommentarer
Postat av: lovisan

sorry för att du skriver för långt ? du får gärna skriva dubbelt så långt för mig mirre ! älskar att läsa din blogg. men eyy, jag vill ha lite bilder på surfaren. vad har han för skills ?! KYSS

2006-11-21 @ 09:23:08
Postat av: lovisan

HAHAHAHAHA, läste om seven balls igen. och det gav mig dagens garv. IGEN. MOAHAHHAHAHA

Postat av: Tammy

för långt?! det är inte för långt :P
Var skitkul att prata emd dig igår. Mitt hår blev skitsnyggt, inte så stor förändring bara lite blondare och fräschare (: ååh jag vill se/höra klippen emd krille, jag vill också vara med o mobba >:]
PUSS

2006-11-21 @ 15:16:01
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Tammy

för långt?! det är inte för långt :P
Var skitkul att prata emd dig igår. Mitt hår blev skitsnyggt, inte så stor förändring bara lite blondare och fräschare (: ååh jag vill se/höra klippen emd krille, jag vill också vara med o mobba >:]
PUSS

2006-11-21 @ 15:16:48
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Erika

Det är itne alls för långt! du får gärna skriva ÄNNU MER! Träffade din mamma när jag skulle till skolan i morse och hon skvallrade om någon kille, VAD ÄR HANS SKILLS? Om det nu blir praktik i england så blir det i weakfield, ligger typ vid manchester hållet till. Nu ska jag i väg på Body combat och svettas. Saknar dig! puss

2006-11-21 @ 17:41:12
Postat av: You know you love me

Ååhhh! Updates! haha underbart Miranda!

Men stamamr du själv om dom plockar frukt? Jag saknar dig som fan! Undrar hur jul kommer bli utan dig!

2006-11-21 @ 19:29:25
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback