European versions of kiwis

Visste ni att det finns fler far an manniskor pa Nya Zeeland. Det ar ju en kul grej. Ta fram pennan och skriv upp det. Obs! Mycket viktigt. - nooooooot! (a la Borat style)

Fan det ar sondag och imorrn maste jag till helvetes applena igen! Alla pa farmen kommer garva at oss, vi hade julfest pa farmen i lordags och vi var latt fullast igen! Men det var ju gratis ol hela kvallen och alla andra va sa javla trakiga. Men vi livade upp stamningen rejalt nar vi larde alla att leka pokkaaaaaaa! vart favorit dryckesspel! Alla blev helt vilda och efter ett tag bytte vi ut pokkaa mot fuck you och det var helt hilarious. For dem som inte vet vad spelet gar ut pa, synd for er jag orkar inte skriva ner det, man maste visa det helt enkelt! Men vi hade kul iallafall! Vi snacka mycket med en kiwiboy och han sa att vi var "Fucking crazy! But I love it. You're like the european version of kiwis!" Jag tar det som en komplimang haha. Nar vi kom hem fran festen at jag upp min muffin som var asstor. Sen at jag upp Krilles muffin ocksa for den sag mycket godare ut och efter det fick jag ont i magen. Paminner mig om gamla tider da jag kunde ata typ 5 bullar i en tugga, det var some bun-skills det.

Forresten jag har slutat tro pa min teori att tomten bor i Sverige, jag tror han bor har i Nya Zeeland numera! Jag ser han typ overallt! Igar nar vi va inne i city sa akte han runt pa en slade i stan och gjorde drottning Silvia vinkningen till alla, och helgen innan nar vi va och shoppa i nan stor affar va han dar och man kunde ta kort tillsammans me honom och sitta i hans kna och sadar. Tyvarr var det bara smabarn som fick gora det, javla skit. San javla diskriminering. Eller han kanske bor i Sverige, fast nu ar han pa besok i Nya Zeeland eller natt. Nar vi va i Auckland sist traffa jag en knapp australienare som fraga mig om tomten bodde i Sverige och det sa ju jag saklart att han bodde. Sen beratta jag ju ocksa att vi har isbjornar som gar runt pa gatorna och dem fungerar aven bra som taxis. Sen beratta jag ju att tomten har en arme av sma tomtenissar och att tomten ar den som styr varlden egentligen. Det bor tomtenissar i allas hem. Tammy och My dem finns aven i era rum, det ar sant.

Jag ar sa glad, jag bor granne med nagra lamor! Imorrn ska jag ta kort pa dem och jag ar saker pa att en av dem heter Tina. Jag bor aven granne med nagra getter och hons och kossor. Pa natterna hor man mycket roliga ljud kan man saga. Man borjar undra vad dem haller pa med om natterna...

Okey allt jag har skrivit i det har inlagget har nada sammanhallning. Jag ar inte heller full om ni nu tror det. Jag har fatt uppfattningen av att mamma och pappa tror jag har alkoholproblem eller att jag ar alkolist typ. Jag va hemma fran jobbet forra veckan for jag fick typ solsting och det forsta mamma fraga nar jag sa att jag va hemma fran jobbet var att hon undra om jag druckit mycket dagen innan. Mamma vad tror du om mig egentligen haha. Gosh!

Hmm annars ja det har inte hant sa mycket idag. Per haller pa att planera annanasjakten, nan lek vi tydligen ska leka dagen innan julafton, fraga mig inte varfor. Ja juste jag fick nastan en roadkill idag! Men bara nastan. Om den feta cyklisten kort langre in pa vagen hade jag fatt typ 50 poang.

Nu ska jag sova men forst vill jag att ni ska se en vacker bild med mig och nagra far! (Okey dem ar inte riktiga men jag onskar dem var det)

Miro och far

 

Kommentarer
Postat av: Tammy

bilden funkar inte!
och NEJ det bor inte tomtar i mitt och mys rum >__

Postat av: Tammy

äh den där kommentaren flippade ur. Skriv ett mail!

2006-12-17 @ 13:21:59
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: lovisan

haha, erkänn att du är full ! hörru, varför svarar du inte p¨å mit mail ? har du inte fått fram det IGEN ??`?? pussochkram

2006-12-17 @ 14:44:56
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Erika

Hej lovley! Låter som du har den bästa tiden ever! Fortsätt så!själv så är det snart jullov men ingen snö.. puss

2006-12-18 @ 11:23:46
Postat av: lovisan

varför svarar du inte på mitt maaaaail ?????

2006-12-18 @ 22:32:42
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Anna

Babbyyy, I miss you!!

2006-12-19 @ 12:53:10
Postat av: You know you love me

INGA JÄVLA TOMTAR I MITT RUM INTE!

Du är underbar och jag vill se lamorna!

2006-12-19 @ 15:47:53
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback