En dag utan appelhelvetet

Idag har jag aldrig varit sa glad pa lange. Vi kom till jobbet, jobbade i typ 2 timmar sen fick vi aka hem for att det regnade alldes for mycket sa det gick inte att jobba. Innan dem sa att vi fick aka hem var jag nara att freaka ut totalt. Laten jag hade pa hjarnan var "Freak out" bara det sager allt. Jag och Per satt och planerade hur vart appelplockande skulle kunna vara en musikal, det ar sa svart att forklara men fy fan va jag garvade at vara briljanta ideer. En av dem var att nar vi sitter och vantar i fika rummet pa om vi ska jobba eller inte sa ska Krille plotsligt hoppa upp med en munter min och sjunga natt i stil med att "Det finns inget daligt vader, bara daliga klader" sen ska han hoppa runt i fikarummet och fixa fram regnjackor till oss andra och vi ska plotsligt lysa upp som solen och sjunga i kor om att regn inte ar sa farligt och att plocka applen, det ar ju riktigt skoj! Sen kommer den obligatoriska dansdelen i laten och i slutet av sangen sa ska vi springa ut i regnet med regnjackorna pa och se overlyckliga ut!

Sa istallet for att jobba idag, akte vi in till Napier dfor lite julshopping! Ar riktigt nojd me presenterna jag hittade at grabbarna, dem ar sa grymt bra. Sen hitta jag lite julklappar till mig sjalv som jag funderar pa att sla in och skriva latsas lappar pa dem som om nannan skulle ha kopt dem till mig, typ skulle va ganska kul att fa en julklapp av Michael Scofield eller varfor inte Darth Vader. Nu efter alla julklappsbestyr borjar jag faktiskt komma in i julstamningen! Chailatte ar sa nara julstamning det kan vara, alskar starbucks chailatte. Hade lite abstinens efter den sen vi lamnat Auckland men jag hitta pa ett Starbucks i Naiper sa dagen blev verkligen lyckad.

Nu ska jag va en tvspelsnord och spela lite children of mana< chiaooo

Kommentarer
Postat av: lovisan

haha. när ni kommer hem till sverige får ni satsa på att finansiera den musikalen. nu har vi ÄNTLIGEN fått snö här hemma och det känns UNDERBART. helt klart, äntligen lite julstämning =) pussar

Postat av: Tammy

alltså du gav mig dagens skrattkramp, fy fan vad jag bara ser det här framför mig :D HAHA!

2006-12-21 @ 10:06:26
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: You know you love me

HAHAHAHAHA! jag DÖR!

Det är det vackraste jag läst på länge! Regnjackorna måste vara gula!

2006-12-21 @ 11:49:29
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Tammy

Jag vill också ha starbucks :(

2006-12-22 @ 11:50:01
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Tammy

Jag vill gå ut men ingen vill följa med mig eller hämta mig. Jag blir så ledsen. Skulle vart emd er nu och festat hårt. aaargghhh...!

2006-12-27 @ 19:54:19
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: lovisan

nu är det dags att uppdatera lite mirre !

2006-12-29 @ 14:12:17
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback