Danny I love you!

Jag har fått en ny kärlek. Och han heter Danny. Han är alltid så glad och söt! Skiner och blänker! Skitsamma om han är liten, jag gillar han ändå. Han rymmer ju faktiskt 30gig. Just nu lyssnar vi på lite Ok Go tillsammans och har det mysigt på jobbet, han kan alltid få en på bra humör och räddar verkligen ens dag!

Äntligen fredag igen, ser fram emot helgen och hoppas det blir fest. Tyvärr har vi än så länge inget ställe att va på men vi får väl lösa det på nått annat sätt. Dricka ska jag göra hur som helst, även om det inte blir nån fest! Alkis varning??? Nee, nej men klart det blir fest. I onsdags va jag ut och det var riktigt lyckat! Förfest hos Oscar Otterskog och där var det kul att träffa gamla polers som Marcus Stark, Emma Edbäck och lite andra folk man inte sett på ett tag! Vi satt ute i hans lusthus och drack, jag blandade lite smultron vin med schwepps. Smakade riktigt gott till skillnad från Sofias äggvin! Yuck! Sen drog vi till Harrys för att shejka ass men tyvärr dumpade Emelie oss för Micke som jobbade på Engelska. Vi får ut och shejka nån annan gång Emelie! Väl inne på Harrys var det massa folk man träffa som man inte sett på evigheter! Träffade även nya personer som till exempel Disco-Kjelle. Gick ju såklart fram och presentera mig, Disco-Kjelle är ju så häftig liksom. Kvällen var perfekt! Dj:n spelade min request song, "Put your hands up for Detroit" och den var faktiskt tillägnad mina bjursing boys som va hemma och hade tråkigt förmodar jag. Har ju då bestämt mig för att leva i celibat hela hela sommaren så killarna som ragga fick ju faktiskt ragga på nån annan som Disco-Kjelle kanske. Tammy, Lovisa och Erika börjar asgarva när jag berättar om min nya livsstil och tror jag kommer hålla det ungefär en vecka till. Ja den som lever får se helt enkelt. Hahaha vet inte varför jag ens kom på idéen men nu måste jag ju hålla den därför jag gått och pratat om det. Dumb.

Ikväll är det Prison Break kväll med Robert som gäller. Ooooh ser fram emot Michael Scofield, han har man inte sett ett tag. Har saknat hans heta tattoos på näthinnan.

Nej nu ska jag be Danny att spela lite Muse tror jag. Danny kan du spela Starlight är du gullig...

Kommentarer
Postat av: lovisan

ah är du säker på att det inte är mew du ska spela då ? hahaha. hur mår du idag baby ? lite väl mkt ouzu igår tror jag visst:D haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback