Cashen rullar in som dem ska

Känner mig riktigt intelligent idag. Har ett eget rum, egen dator, skrivbord och glasögonen är på. Dalademokraten ringde och det är jättekul, ska jobba för deras annonsavdelning och göra en bilaga! Timlönen är riktigt bra dessutom. Nästa vecka ska jag jobba lite på sporten och nästa månad lovade jag att arbeta lite på allmänna redaktionen. Det känns skönt nu, behöver spara varenda öre till Australien i höst!

Sitter här och kollar ut genom fönstret och ser björkarna vaja i vinden, kunde det inte vart palmer istället! Aussie palmer hade varit extra bra. På den här resan ska jag iallafall lära mig surfa! Nya Zealand var väl kanske inte det bästa stället att lära sig surfa på. Om man redan är grym så kan jag tänka mig att NZ är ett bra alternativ men vattnet är ganska kallt och det är inte direkt så man går och köper en våtdräkt för hela resekassan. I Aussie får jag ju faktiskt en privat instruktör, helt perfekt. Nu längtar jag till sommaren också, just nu håller man ju på att frysa ihjäl! Alla tycker det är jättevarmt och skönt men jag tror inte jag anpassat mig riktigt än.

Igår kom min darling Lovisa hem från Cypern också! Ska bli så jäkla kul att träffa henne igen! Hon är den enda jag inte träffat sedan jag kom hem. Hon drog ju iväg 2 veckor till Cypern precis dagen innan jag kom hem. Biatch! Men ikväll ska jag dit på middag och det ska bli riktigt mysigt.

Förra veckan beställde jag en Ipod, men posten är så jäkla seg! Tycker jag borde fått den igår men nej då, inte fan kom den. Om den inte kommer idag börjar jag grina...nästan! Appropå grina, Kirsty, Charlotta och Charles hade alla skrivit mail till mig idag och dem fick mig nästan att börja grina. Saknar dem vekligen, ibland för mycket. Men i slutet av maj så hoppas jag Charlotta kommer hem. Då ska vi träffas i Stockholm och jag måste höra allt skvaller från Globe och Kiwiland! Kan tänka mig att det hänt en hel del sen jag stack.

Nej nu ska jag vara effektiv och fortsätta arbeta lite även om det inte finns nått att göra för tillfället. Yeehaa.

Kommentarer
Postat av: lovisan

ooooh det var så sjukt jävla mysigt att träffas igår ! det känns helt galet att det gått ett halvår, kände som det bara gått någon vecka ju ! nu är jag också sjukt taggad på australien. gäller bara att du håller kvar kontakten med charles tills dess. fast du ska ju leva i celibat ju. haha yeah riiiight. hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback