Animal planet kommer göra mig galen

Igår var en värdelös dag och jag trodde den här dagen skulle vara densamma. Gick upp vid 10, åt frukost och kolla på Animal planet. Animal planet liksom! Så tråkigt hade jag. Sen såg jag på ett reseprogram om Nya Zealand och dem besökte alla ställen jag vart på! Jag blev alldeles uppspelt och ville peka på ställena och skrika "Där har jag vart!" men ingen var hemma så jag fick ligga i soffan för mig själv och drömma bort. Blev deprimerad när reseprogrammet var slut för då insåg jag att jag faktiskt var hemma i Sverige. Gick hemma och deppade för mig själv när sedan Charles från Australien ringde! Han är världens bästa, fick mig att skratta igen. Han gjorde verkligen min dag. Trodde jag skulle va kass på engelska nu men jag var nästan bättre än när jag drog haha. Sen lova han att skicka ett kort på sig själv imorrn, han hade tydligen sparat skägg ända sen han kom till Australien. Ska bli kul att se det, hahaha, han måste se ut som ja jag vet inte, ett ännu större afro?

Sitter iallafall på jobbet nu och det är skönt att göra nått vettigt. Tror jag kommer bli galen om jag stannar hemma och kollar på mer animal planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback