So fresh and so clean clean

Yes idag mar jag prima igen och det firades med SHOPPING!!! Tyvarr borja jag nastan grata nar en t-shirt jag spanat in aslange inte fanns langre!!! Det var en underbar t-shirt med CP30 och R2D2 pa, dem var sa sota. Kopte ett par kritstrecksrandiga byxor fran billabong istallet (pappas favvomarke haha), ett halsband och tva presenter till mina sota systrar. Dem har borjat med vinterklader nu i affarerna, skitstorande! Jag har ingen lust att kopa koftor och grejer, det kommer ju va sommar nar jag kommer hem! Whatever.. Sen boka jag tid for klippning imorrn klockan 3 och sen reserverade jag the OC sasong 3, sa den ska jag hyra imorrn i en hel vecka! Ikvall jobbar jag men sen har jag 2 dagar ledigt sa da blir det OC OC OC OC OC!!! Jag och Kirsty ska kopa massor med godis, glass och snacks och sitta framfor tv:n hela dagen i hennes lyx lagenhet. Idag sag jag en kille i billabong affaren som sag exakt ut som Johnny och jag blev helt kar! Jag ska latt ga dit varje dag och spana pa han, fast han sag ganska ung ut, typ 17, 18, dammit. Jag ar ingen pedofil duuuuh. Men syrran kan ju ta han haha. Jag kan forsoka ta ett papparazzi kort eller natt! Hitills har jag sett 2 Johnnys i Nya Zealand, helt sanslost! Tyvarr ingen Ryan eller Seth. Jag tror Johnny kommer fran Nya Zealand. 

Igar var det sondag och det var sa lugnt i baren, hur skont som helst. Var inte riktigt pa topp sa det var skont att kunna sloa lite pa jobbet. Vi stangde ganska tidigt ocksa, perfekt. Det var skitkul, Kirsty hade en galen sydamerikan efter sig och han sag exakt ut som PEDRO!!! (Napoleon u know) Han fria till henne och ville dansa me henne nar dem spelade A whole new world fran Aladdin, sa jakla kul! Jag tyckte hon skulle Vote for Pedro, hahahaha! Sjalv hade jag nagra galna indier vid mitt stalle pa baren som var asroliga och dansa som pingviner typ. Galna pingviner. Till Drum n Bass, hahaha. Alskar Drum n Bass! Ladda ner Bulletproof med Bomberjack och latsas att du knarkar eller natt, skitkul!!! Jag tror det var det indierna gjorde.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, kolla in denna modeblogg, lämna en kommentar innan du går och kika in ofta är du snäll! /Fanny och Fredrika

Postat av: Tammy

har du köpt presenter! det var det värsta ;) ÅH kan du komma hem nångång! Ta kort på johnny-killen åt mig, eller så kan du helt enkelt bara hälsa ;)
Love you!

2007-03-19 @ 19:01:28
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Tammy

förresten, när du kommer hem har jag ALLA oc avsnitt som finns ;D

2007-03-19 @ 19:02:14
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Per

Du och ungar killar kanns bekant :P Speciellt om dom ser ut som Johnny. Kan beratta att vi fastnat i DOTA-trasket nu igen. Dock mest for att Krille blivit sjuk. /kram

2007-03-20 @ 12:19:59
URL: http://perdal.blogg.se
Postat av: lovisan

ooooh !! nu tycker jag att du snart ska ta och åka hem ! fast det ska du ju iof göra oxå =)

2007-03-23 @ 11:51:47
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Anonym

En present till mig!? Oh, jag vet inte vad jag ska säga... Stick och brinn kurre! XDXDXDXD

Nej men vad skönt att du har det kul! ^_^ *kramar*

2007-03-23 @ 13:30:41
Postat av: Tammy

på tal om stick o brinn kurre tröffa jag han utanför etgae i lördags!

2007-03-27 @ 00:02:28
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback