Skvaller, skvaller, skvaller....

Idag har vart en san bra dag!!!!! Har haft riktigt kul pa sistonde. Igar akte jag och Kirsty till Waiheke Island. Det ar en sot liten o som ligger utanfor Auckland, det tar ungefar 35 minuter att aka dit med en farja. Dagen var helt perfekt, soligt vader och stranden var fin. Men det kunde vart lite varmare i vattnet...och inga snygga surfarkillar var pa stranden. Attans. Sen jobbade jag pa kvallen och traffa en kille som sag exakt ut som prins William! Han komskalrt fran England och han har tjatat om mitt namn och nummer 3 kvallar i rad sa igar tyckte jag synd om han och sa iallafall vad jag hette hahaha. Sen ville alla ta kort me mig igar, kande mig extremt popular.

Idag var aven den kanonbra! Jag, Charlotta fran Globe och Carro hennes kompis akte ivag pa en event som hette Girls Day Out. Det var en stor massa me massa olika stand dar man kunde fixa naglarna, haret, bli sminkad, fa massa gratis produkter, ata godis och ostar framforallt. Vi hade en riktig tjejdag, det var sa skoooont! Aldrig har jag skvallrat sa mycket pa en dag hahah. Dem reser me deras pojkvanner och bada deras pojkvanner ar tydligen jattedryga for tillfallet. Jag skvallrar om Charles for igar kom jag pa han med att ha ljugit for mig om sin jakla mobil! Jattefanigt! Jag orkar inte ens skriva allt som hant med den dar jakla mobilen, det ar sa jakla fanigt, men jag bara hatar nar folk ljuger for mig. Han blev helt forkrossad och idag nar jag jobbade i baren fraga folk som jag inte ens traffat forut om jag brukade dejta Charles och att han tydligen vart ledsen igar pa grund av natt som hant me mig. Helt sjukt, alla skvallrar sa jakla mycket om allt och alla har!! Vilka som gor vad, vilka som har ihop det, vem som skamde ut sig mest, vem som blev fullast, vilka som tjafsat...... the list goes on.

Sov 4 timmar igar, sen var det bara upp och ga pa Girls Day Out och jag hann inte vila natt innan jobbet och nu ar jag sa pigg efter alla Vodka&Redbull jag druckit ikvall sa lika bra att jag skriver av mig lite. Slutade tidigt ikvall, vid 2, sa jag kunde dricka efter och festa me Charlotta som inte jobbade ikvall, vi hade askul! Alskar alla pa Globe, dem ar sa sota. Jag och Tom spela fotboll me ett olglas i baren och vakterna drev me mig som vanligt och larde oss fraser pa maori som vi trodde var typ "Ha det sa bra" men det betydde egentligen "Grab my ass" typ, hahaha. Vi fatta ingenting nar alla vakterna borja garva at oss! Dem ar sa sotaaaaa! Dem ger en alltid en puss pa kinden och varldens bamsekram nar man kommer till jobbet.

Imorrn blir det mer skvaller, harligt harligt. Jag, Charlotta och Carro ska till Starbucks och skvallra! Det kanns som evigheter sen jag drack en chai latte!!! Helt otroligt, jag var beroende av det ett tag. Sen tror jag att jag maste shoppa, jag kanner hur suget kommer varje gang jag gar nerfor Queen Street.

Sry ar jattedalig pa att ladda upp bilder men det kommer!!! Jag ska ta en dag och bara ladda upp massa bilder sa ni far se alla jag jobbar med och sant dar kul :)

Sweet as! (Betyder inte sot stjart by the way...)

Kommentarer
Postat av: No more mosquitos

BABYYYYY! Jag vill också ha Girl's night out, fast typ spa kväll med anime! Ahahaahahah <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback