Just another headline

Idag nar jag vakna upp var jag bara sa jakla deprimerad och ville bara somna om och vakna imorrn eller natt. Jag vet inte vad det beror pa, jag tror jag hade nan cp stord drom men jag vet inte riktigt vad den handlade om. Men hela dagen kanns iallafall for javlig och ikvall maste jag ga och jobba igen, kanske lika bra sa man tanker pa natt annat. Ja inte sa mycket har hant pa senaste, hade tva dagar ledigt vilket var sa jakla skont! Men nu maste jag jobba fem kvallar pa raken igen, drygt. Kirsty har fatt ett annat jobb i en surfing affar sa hon kommer inte jobba lika ofta pa Globe vilket ar synd, saknar henne redan! Hon har flyttat in till Josh, men jag varnade henne for det! Josh ar intresserad av henne men hon har redan en pojkvan och sadar, jajajajaja.....Stackars Joshie. Hon ar en riktig heartbreaker.

I mandags var det meningen att jag inte skulle dricka en droppe alkohol, bara spela lite pool och sadar, men kvallen slutade anda med massa ol pa hostelet med Tobi, en galen amerikanare och kanadensare. Jag hitta en plastkniv som jag hade askul med, jag doda Jerron och Luke (amerikanaren och kanadensaren) typ 100 ganger var. Sen haglade det ocksa!!!! Och en kille lyfte upp mig och sprang ut i haglet och jag fick damppanik och skrek. Sen var det en kille som stirra pa mig hela kvallen och tillslut tog han modet och kom fram och fraga mig om jag gillade mork chocklad eller vit choklad, EEEEWWWW! What the fuck! Jag sa att jag var har me min "pojkvan" och peka pa Tobi och killen tyckte han var bog. Sa mycket sleezy guys har i Auckland! Jag trodde bara att dem fanns i Globe men tydligen har dem spridit sig till Fat Camel baren ocksa. Unbelievable.

Yes, jag har kommit pa Tobis skills! Han ar trummis och trumlarare :P Sen ar han aven grym pa snowboard! Han hade tydligen akt snowboard sen han var tio ar gammal, och bor ungefar 2 timmar fran Alperna. Da lar man va ganska grym! Det ar hans fodelesedag imorrn och jag vet inte vad jag ska kopa, kanske en muffin hahaha. En rosa muffin med ett ljus pa. Hmmm.... Och nej Tobi ar inte min pojkvan jag bara sa sa for attbli kvitt det dar acklet. Sa Tobi has great drummer skills :) Jag alskar killar som kan spela instrument, speciellt trummor, det ar sa jakla hett!

Traffa Charles igar vilket var kul! Han akte till Australien imorse och skulle vara borta en vecka bara. Vi va och spela lite pool och han fick feting spo forsta omgangen, yes jag ar sa bra! Han ska flytta till Australien i borjan av maj, kul for han. Om jag bodde i Nya Zealand hade jag latt dragit till Australien och bott dar ett tag. Man far sa mycket battre lon dar och det ska va mycket mer party! Till och med Falun ar battre party an Auckland, nastan :P Men jag gillar Auckland, men mest for alla vanner man skaffat. Synd bara att Kirsty flyttat ifran mig! Men Josh bor bara fem minuter ivag sa det ar ingen fara :)

Visst det ar kul att resa ensam och sadar och jag har ju bara en manad kvar har nu, till och med mindre an en manad kvar, men ibland kanner man sig valdigt ensam och saknar alla jatte mycket. Kanske darfor jag varit sa nere idag, jag vet inte. Jag ar ingen ensamvarg direkt. Ser verkligen fram emot Thailand och Bali nu, at pa ett thaistalle haromdagen och dem hade padthai som smaka precis som det gor i Thailand! Ska bli skitkul att traffa min egna teddybjorn Krille, jag ska krama ihjal han nar jag ser han.

Fan va hungrig jag blev. Nu ska jag dra, puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, fan vad du är nerkärad i den där killen... Du är lost!

2007-03-15 @ 11:11:06
Postat av: Tammy

Älskling! Var inte nere, njut av din tid där borta (:
Den där Tobi verkar vara en riktig läckrbit ;) snowboard+trummor är väldigt bra skills!
När du kommer hem ska vi kolla på just like heaven och ligga och kramas i soffan. Jag längtar!

Postat av: lovisan

hej bejbi ! du ska inte vara ledsen. Passa på att njut av varje sekund nu när det bara är en månad kvar. du har resten av året på dig att umgås med oss här hemma ! ska knåpa ihop ett mail nu till dig som du kan läsa och känna dig lite saknad av. !! puss

2007-03-16 @ 21:31:48
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback