Helvetesdagen

Fy fan vad jag hatar att vara sjuk, speciellt pa ett hostel!

Hela dagen igar spenderade jag antingen inne pa toan eller i sangen, eller nanstans mittemellan. Jag vet inte varfor jag var sa sjuk, vaknade bara upp igar och madde sa jakla daligt. Jag borjar misstanka att det beror pa en viss hamburgare jag at efter jobbet dagen innan....fan ska aldrig mer ata hamburgare! Jag skulle ha jobbat igar men fick lov att skippa det sa stackars Kirsty fick hoppa in i stallet. Men det sog verkligen att vara helt ensam pa ett javla hostel. Rorde jag pa mig spydde jag. Och det fanns ingen jag kande pa hostelet som kunde hjalpa mig, jag blev ganska hungrig pa kvallen runt 9 tiden men jag hade ingen mat och jag orkade inte ga och handla sa jag snodde ett apple i kylen, usch jag ar sa hemsk. Men idag gick jag och kopte ett nytt. Och sen var det Tobis fodelsedag igar men jag kunde inte saga grattis ens. Men jag hade faktiskt kopt en present, en asful rosa choklad kanin, sa mitt i natten nar han var ute och festa sa kravlade jag mig ner till receptionen och lamnade in kaninen i en pase med en mobbad grattishalsning, undrar om han fick den. Lyckades somna sen och imorse madde jag betydligt battre men jag ar verkligen inte frisk sa det kommer bli tungt att jobba ikvall. Dessutom sa ar det St Patricks day idag, det ar en festdag for alla irlandare som alla andra ocksa firar for att ha en ursakt att supa sig fulla.

Men jag ar ju stark, jag ar faktiskt en Bene som Krille brukar saga hahaha, imorrn kommer jag ma prima igen.

Kommentarer
Postat av: My

Fyfan vad hemskt! Jag hatar att vara sjuk överhuvudtaget!

Du äger bruden, vilket datum kommer du hem?

2007-03-17 @ 11:11:00
Postat av: lovisan

oooh men baby ! låter inte alls så jävla mysigt. Hoppas att du kryar på dig ! ush, jobbigt att vara sjuk själv utan mamma eller nån som kan ta hand om en.

Postat av: Anna

Usch, vad jobbigt och vara sjuk, särskilt magsjuk... Tur att du mår bättre i alla fall! Nu är det inte mer än typ 1 ½ månad innan du kommer hem! När åker du till Thailand? Puss!

2007-03-18 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback