Happy new year! Again, duuuh

Jag tror jag haller pa att bli sjuk och det ar inte bra! Gar runt och snorvlar och hostar, som tur ar ar jag ledig ikvall men sen ska jag jobba torsdag, fredag, lordag, sondag! Gosh!

Igar var det pool competition igen och jag sog. Vad har hant med mig! Jag tror jag akte ur forst av alla. Tobi mobba mig hela kvallen och jag skyllde pa att jag inte druckit nan ol och att jag faktiskt ar forkyld :P En ganska bra urskat som jag tror han gick pa. Tobi ar en tysk kille som jobbar pa Fat Camel, jatte sot och snall! Har inte riktigt kommit pa vad hans skills ar...

Ikvall ska jag och Kirsty hem till Josh, en kille som vi jobbar pa Globe. Sen ska Daisy och Rob hanga pa oxa, det ar ett jattegulligt par fran England som aven dem jobbar pa Globe. Hur sota som helst! Vi ska dricka lite sen tror jag nagra av dem ska jobba och jag ska val bara ta det lugnt ikvall tror jag, orkar inte med att festa iallafall.

I helgen sa firade jag nyar! Denna gang var det kinesiskt nyar och det var en slags lampfestival i Albert Park. Det bor sjukt mycket asiater i Auckland, alla kommer hit och studerar darfor att det ar grymt billigt for dem har och jag tror alla av dem var i Albert Park. Alla kineser har varsta bilarna, tank er Fast and the furious-style. Tvinga me Tobi dit for Kirsty jobbade. Det var fyrverkerier och ja massa lampor och asiater overallt! Jag kommer fira tre nyar detta ar, helt hilarious! Forst normalt nyar, sen var det kinesisk nyar och sen blir det thailandskt nyar i mitten av april! Manga nyarsloften man maste halla hahaha.

asiater
Asiater var det fullt av.


man pa en hast
En glad gubbe pa en hast med ett par freaky getter brevid! Undrar vad han har tagit...

en griseknov
Tammy vad gor du i Auckland! Hahahah.....


tobi
Tobi ar tysken pa Fat Camel, maste komma pa hans skills haha.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Jag vill också va en kines i NZ och glida runt i en fast and the furious bil!

2007-03-07 @ 19:56:24
Postat av: lovisan

mums i bubban, tysken ser helt klart het ut. jag tycker du ska ta reda på vilka skills han har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback