Saker jag gillar

- Nya Harry Potter filmen kommer på fredag och sista boken kommer i slutet av månaden.
- Träning. Jag är på g! Tränar varje dag och jag äter inget godis. NO SHIT!
- Att bli störd av mina störiga vänner när jag är ute och går, jobbar, whatever liksom. De har alltid nått underhållande att säga.
- Telefon samtal från utlandet.
- Min nya glitterstjärniga hoodie. Den är så vacker.
- One Tree Hill, speciellt Nathans armar och Haleys hår.
- Danny, min kära följeslagare som rymmer 30gb
- World of Warcraft. Ja jag är en nörd! Men det är Lovisa med så det är lugnt.
- 10 augusti. Då drar jag till huvudstaden och möter upp min darling Charlotta. P-A-R-T-Y! ....yes...jag stava det rätt
- Mitt jobb. Jag har världens bästa jobb faktiskt. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback