När man har för mycket tid av egentligen ingenting

Wikipedia, är inte den hemsidan den typ bästa i hela världen! På mitt underbara jobb har jag mycket tid för att surfa och istället för att gå in på skitbloggar och spela det överskattade spelet Jewel quest har jag bestämt mig för att bli uppgraderad. Varje dag har jag lärt mig massa nytt. Igår läste jag om den nordiska mytologin. Mycket intressant! Jag visste inte att Freja var värsta gangbangern och låg med typ 13 olika dvärgar för att få ett dyrt halsband, sen att Aztekerna använde kakaobönor som pengar...Shit jag skulle kunna va rik! Ja så imorrn ska jag nog ta och läsa på om den grekiska mytologin, jag är mycket för mytologier. Tror banne mig jag ska göra en lista på vad jag vill lära mig och sen kan jag spöa alla på TP, sen ställa upp i Vem vill bli miljonär?, alltså jag kommer bli rik!
I alla fall på kunskap....

Vad gör man egentligen när man har för mycket tid av ingenting?

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan mirre vad du är bra! Det är juh skit bra tidsfördriv! Tror jag ska börja hänga där med! puss

2007-07-20 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback