Surfing, yeah right...

Nu ar jag pa ett nytt stalle som tydligen skulle vara bra nar man ska surfa men vagorna ar inte sa bra direkt, och inte vadret heller! Javla skitvader, det regnar! Det ska inte regna har! Idag har vi bara suttit inne i varan lilla cabin och jag har spelat Legend of Mana, nu ar vi i det sa kallade centrumet Kaitaia eller natt sant heter det och jag lyckades hitta ett internetcafe, yaaay. Vi planerar att dra harifran imorgon redan pa grund av det daliga vadret\, finns inte sa mycket att gora nar det regnar. Igar var vi i alla fall upp till Cape Reinga och vi kollade in den beromda fyren dar. Vi akte aven forbi stora sanddyner som vi hoppade runt lite pa tills det borja regna. Sen akte vi hem, gjorde lite BBQ och sen drack vi ol och blev halvfulla.

Juste, vi var ju pa boattripen! Den var hur kul som helst! Langt over forvantningarna. Baten var en stor en som hette The Rock. Nar vi kom dit sa fick vi skjuta lite me luftgevar. Dem hade en tavling och den som vann bland tjejerna och den som vann bland killarna fick varsin ol. Gissa vem som vann bland tjejerna da.....JAAAAAAAAAG!! Alltsa jag ar grymmast i varlden!! Kommer tvaa i biljardtavlingen och nu vinner jag en shooting competition!  Personalen pa baten var ascool, speciellt en pudding som hette Jasper. Han va efter mig hela turen och han kunde lite svenska for han hade haft en svensk flickvan tidigare sa han kom och sa lite svenska saker da och da, va ganska kul. Sen var han asstolt for han hade svenska kallingar pa sig! Vart man an gick horde man han skrika 'Miranda! Have u seen my swedish underwear?' Senare pa kvallen at vi god middag, musslorna var yum yum yum! Sen nar det var riktigt morkt ute akte vi natt kayak som var ascoolt. Nar solen legat och lyst pa vattnet hela dagen sa samlar planktonen at sig solljuset och om du ror om me handen i vattnet bildas en reaktion och vattnet glittrar! Det var stunning! Amazing! Wonderful! Kayakturen var bara 20 minuter men jag lyckades ragga till mig en extra tur for Jasper ledde den sa jag fick aka en extra tur med gruppen som var efter min! Sen drack vi lite kaffe och te och sant dar, satt och snacka lite vid en brasa dem hade och sen gick vi och la oss. Sen nasta dag sag vi delfiner! Dem hoppade runt omkring en bat brevid oss, dem var sa sota och dem hade ungar med sig! Sen akte vi till ett stalle dar man kan snorkla. Vi fick musslor som vi gav till fiskarna och dem blev helt crazy och bet tag i min tumme och jag skrek till sa alla horde mig genom snorkelroret haha. Sen dok jag aven ner och fanga lite musslor! Skitcoolt men dem va lite vassa sa jag skar mig pa en av dem sma rackarna. Sen akte vi till en o som var lovely. Vi gick upp pa en hog kulle och kolla ut over havet och oarna runtomkring. Sen gick vi ner till stranden och at lite lunch. Jag sa till grabbarna att jag skulle samla lite snackor och da gjorde vi ett vad. Jaspar satt en bit bort ifran oss sa vi gjorde ett vad om att jag skulle ga runt langs stranden och leta efter snackor, och da skulle jag ga forbi Jasper och om han kom ner skulle Per fa 2 dollar. Sa jag gick dar langs stranden och gissa vem som kom ner efter ett tag och starta vattenkrig me mig hahah. Ganska kul... Hmm jao, sen akte vi tillbaka och Jasper forsokte fa oss och ga ut och ta en ol me han och resten av crewen men vi skulle dra norrut sa vi kunde inte. Lika bra kanske eftersom jag har ju faktiskt Charles! Men man kan ju smaflirta lite iallafall...men grabbarna tyckte jag var varldens player. Sa farligt ar det val inte? Eller? Aja whatever!

Nu hander det inte sa mycket, vi planerar att dra till Whangarei en dag tidigare an planerat for att vadret suger sa mycket. Sen ska vi ner till Coromandel, Rotorua, Taupa och sen Auckland!!! Whhohooo!!! BIG DAY OUT!!!! Jag ska pa en festival som heter Big day out och band som The Killers, Muse, My Chemical Romance, Lily Allen, Kasabien, Jet, och massa andra kommer! Jag ar helt overlycklig!!!!

Tare lugnt, lugnt lilla grisen.

fin o
Har ar on vi akte ut till pa boattrippen. Har har jag klattrat upp for ett berg och det var asdrygt.

Jasper
Har ar snygging Jasper som jobbade pa baten! Synd att ni inte kan se hans swedish underwear pa det har kortet...Han kunde svenska och gick runt och sa Hej da, knullrufs, nakenfis, jag vill knulla (vilket freak)

Vinnaren
Har ar mitt pris i skyttetavlingen! En hel flaska ol whohooo!

On
Miranda skjuter skarpt... Jag funderar pa att joina armen efter det har

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt det låter... Jag vill också vara med! Och han den där Jasper var ju faktiskt riktigt snygg ser det ut som! Skit i Charles ;) pusssss!

2007-01-09 @ 09:00:09
Postat av: Erika

Låter som om du roar dig kungligt! Jesper var skit söt! puss

2007-01-09 @ 11:40:43
Postat av: lovisan

skit inte i charles ! men småflörtande måste du ägna dig åt i massor ! annars blir jag besviken på dig. låter som om jaspar hade great dirty swedish talking skills men charles är fortfarande theee best thing that happened to you on nya zeeland enligt min mening. HAHAHA. JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA FUCKING KUK avundsjuk på dig. det spöregnar här hemma och jag vill bara hoppa på nästa plan och hälsa på dig ! u fucker !

Postat av: lovisan

ooh sitter och läser dina inlägg ! JAG SAKNAR DIG

2007-01-09 @ 12:41:23
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: You know you love me

Jag brjade nyss gråta lite, typ! Jag är så förskräckligt avundsjuk och du verkar ha sjukt kul!! Saknar dig som IN I HELVETE, sens ak du maila tillbaka till mig ju >:(

Miranda!!! Din syster är sjuk i huvudet! Hon var och hälsade på mig för nån vecka sen, och så hade vi den värsta dagen i hela våra liv och sen satt vi på bussen hem. Så skickar hon ett sms där det står:
Bussen är en delfin

Gupp
Gupp gupp

Och alltså vi grääääääät. Önskar att du hade varit där!!

2007-01-09 @ 15:14:09
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Tammy

åååhh mitt fina sms :D:D Hon glömde att nämna att jag frågande skrek: ÄR DET SPRIT I DET!? jag fick en mystisk/road blick från en tant framför oss.

Japser var ju HOT! men lilla charles är bättre, fick höra lite skvaller om charles av gutys kompis, ville slå honom för att han träffat honom o inte jag. Klart du vann tävlingen, det avr väl inte så konstigt? vilken creapy kille! hahaha! synd emd vädret.
Ta det lugnt grisen :D
LOVE YOU!!!!! (always and forever)

2007-01-09 @ 16:35:45
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback