R.I.P Bob

Det ar med sorg i mina ord jag skriver detta. Allas var van Bob har gatt vidare.

Det var i forrgar Bob valde att lamna livet pa jorden. Efter en lang bilfard fran Wellington till Nelson orkade han inte mer och gav upp. Men ni ska veta att han kampade in i det sista. Vi kommer aldrig mer fa hora Bobs uppspelta plingande nar man korde over 105k/h och jag kommer sakna hans vackra, lila rander han hade pa sidorna. Bob hade san livslust men hans dagar var raknade. Han var en glad 17-aring som levde livet dem sista dagarna, han fick till och med aka farja! Ingen kan ersatta honom.

Bob jag vet att du mar bra dar du befinner dig nu, omringad av andra Mitzubishis, korandes over 105k/h pa motorvagar som aldrig tar slut.


Kommentarer
Postat av: Tove

Vila i frid Bob.

Postat av: lovisan

noooooooooo, it can't be true !! it's impossible. nooooooooooooo. Rest in peace Bob

2007-01-29 @ 10:20:26
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Tammy

Jag börjar seriöst nästan att gråta av att läsa det här. Varför dog han!? ååh bob, hur kudne du?!

2007-01-29 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback