Igar blev jag supen under bordet

Gardagen var som alla andra dagar om man skippar spyfesten pa toaletten. Krille den javeln sop mig under bordet! Han bestallde in tequila efter tequila som om det vore vatten eller natt. Det ar forst nu jag forstar inneborden av dodskallen pa etiketten. Jag och tequila ar inte en lyckad kombination! I alla fall, klubben vi var pa hette Jet, det ar pa det stallet som Sagan om ringen ganget festat loss! Jag kned mig lite extra mot soffan jag satt pa och hoppades innerligt att Legolas eller mojligtvis Aragon suttit dar. Men jag blev sakert helt blast och egentligen var det nog Gandalf som suttit dar. Sen nar jag var tillrackligt full blev det ett fyllesamtal till Charles stackarn som lag och sov. Jag forsokte framfora en karleksforklaring, pa engelska, lite osaker pa resultatet.

Igar pratade jag aven men mina uslingar Tammy och My pa msn, vi hade gemensam konversation. Jag satt och skratta sa jag grat! Jag sager bara grillad leopard och PETRA! Petra existerar! Jag ser grymt fram emot en reunion i maj.

Imorrn ska vi bege oss soderut till soderon! Ska bli kul att aka bat. Baten ar en bat! gupp gupp gupp.


Kommentarer
Postat av: Tammy

Kned du dig mot soffan? omg you're such a loser ;P
Jag är totalt bäst som kom på att hon hette petra!
hahaha love you hun

Postat av: Erika

Heheh, lovar att det var någon hob som hade setat dör innan.. Din jävla tönt hoooo:) puss

2007-01-23 @ 10:23:36
Postat av: TOVE

Perli är allt jag säger.

2007-01-24 @ 23:36:07
URL: http://t900918.blogg.se
Postat av: TOVE

perlia. och dessutom är det My som skriver

2007-01-24 @ 23:36:22
URL: http://t900918.blogg.se
Postat av: Lin

MIROPIE! nu är jag också en riktig bloggpaj! fast fan, jag vet inte hur man gör, hahaha, hur gör man den snygg? lär mej, lär mej!

löv ju, hunny!

2007-01-26 @ 11:05:18
URL: http://linopie.blogg.se
Postat av: lovisan

äsh det var säkert en ful uruk-hai som setat där du gned dig =) MMOAHAHA. however, du är en looser på att dricka tequila, var det inte det du drack när låste dig ute i thailand ?

2007-01-29 @ 10:22:20
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback