Don’t you wanna feel my bones on your bones?

Vi ar fast. Jag borjar bli smatt paranoid av den har staden. Hur lange ska vi va har egentligen. Jag har spelat alldeles for mycket fyra i rad och alldeles nyss freakade jag ut nar jag forsokte mig pa att spela schack. Det visade sig att Robert och Per gatt pa schackklasser nar dem var yngre och dem var helt overlagsna. Jag borja grata. Igar spelade vi tecknet och jag vann. Yes. Det ar vad vi gor har, spelar sallskapsspel. Sa mysigt. Allt tack vare javla Bob! Varfor dog du! Varfor!!! Hur kunde du gora sahar mot mig din skrothog!!! Idag visade det sig att man maste vara 21 ar for att hyra bil och alla vara planer raserades. Vi funderar pa att kopa en ny bil men bilforsaljarna ar sa langsamma och idag var det helgdag sa vi kunde inte ga till en bilmarknad. Jag borjar flippa ut, freak out liksom. Men vi har ju i alla fall varandra som vi brukar saga nar vi haller pa att freaka ut. Sist var det vid appelplockningen. Jag har lust att ha ett dampanfall med Tammy och My. Eventuellt aker vi buss men det ar svindyrt. Det sporegnar ute.

Ahhhhhhhhhhhh!!!

Jag ska hoppa skydive! Det ar nar man hoppar fallskarm. Vi brukar skamta om att det visar sig att instruktoren man ska hoppa med visar sig va en nyborjare och nar det ar dags att vackla ut skarmen sa fragar bada varandra samtidigt, "Varfor faller alla andra ut sina skarmar utom vi?" Jag tanker pa Bridget Jones och hoppas att jag inte hamnar bland massa grisar. Sen ska jag paddla kayak i Milford Sounds och jag ska aven vandra runt uppe i en glaciar. Sen har jag tankt att ta en dagsritt i Edoras fran Sagan om Ringen!

Fan jag hatar den har datorn. Jag vill ladda upp bilder men man kan inte. MAN KAN INTE! GOSH! Like anyone could know that Napoleon. Jag alskar den kommentaren by the way.

Ingenting i det har inlagget hade natt sammanhang. Great-o! Fall out boy ska spela i Auckland i mars, ska man ga och kolla? Deras nya lat This ain't a scene, it's an arms race, ar sa bra sa man vill grata. Och Bones med The Killers. Och sen Famous last words med My Chemical Romance.

Vill du inte kanna mina skelettben mot dina skelletben

Kommentarer
Postat av: lovisan

skydive ? fy fan vad ballt ! är det bara du eller ska ni alla göra det ?! coolio. har svarat på ditt mail nu och väntar ivrigt på ett svar =) denna gång ska jag svara snabbt.

Postat av: Tammy

jag vill gärna känna dina skelettben mot mina ditt miffo xD

2007-01-29 @ 11:50:17
Postat av: Erika

Åh coolt! skulle oxå vilja skydiva lite :) Men gör ingen bridget är du bussig.. Och om du gör det se till att filma för jag vill se det isf hehe! puss o kräm

2007-01-29 @ 12:21:31
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:48:39
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:12:21
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback