The winner takes it all

bitch per
Sylvester (Per) var min slav flest ganger. Se vilket bedarande leende och hur fint han bar mitt shoppingfynd!


Under alla kvallar da man inte haft nagot att gora har vi alla blivit helt beroende av att spela kort. Det borjade lite lugnt i Nelson nar vi va har forsta gangen, vi spelade lite Chicago och Vandattan, lite basic stuff. Men sen sa blev det trakigt efter ett tag och nu har vi blivit helt beroende av att spela om saker! Vi har kommit pa ett eget kortspel som heter Bitchattan. Den som forlorar maste vara slav at vinnaren for en hel dag. Det borjade med att jag vann saklart och Per fick vara min slav. Jag dopte snabbt om honom till Sylvester och tvingade han att ge mig massage, diska mina grejer, bara pa mina shoppingkassar nar vi gick pa stan och badda min sang och sant dar. Vilken underbar dag! Sen pa kvallen var vi pa cphumor och vi spelade bitchattan igen och gissa vem som ar bast och vinner igen? Den har gangen blev Krille min bitch och han dopte jag om till det underbara namnet Francois. Francois fick gora allt som Sylvester fick gora men han fick aven ga och kopa ett par stringkalsonger! Killen i kassan var definitivt bog och det radde en pinsam tystnad mellan Krille och han nar Krille skulle betala for stringkallingarna. Jag, Per och Robert stod bakom en strumphylla och jag kunde inte halla mig for skratt. Bogen i kassan kollade runt och sag nog att jag stod och garva sa han fatta nog att det var ett skamt, lite synd. Men det gick verkligen inte att sluta skratta!

Efter att vi spelat vandattan nagra ganger (det va bara jag, Per och Krille som spela) sa kom vi pa egna regler och spelade Kladattan. Varje gang nagon la ett Ess fick dem andra ta av sig ett kladesplagg. Krille var asdalig och fick sitta naken 6 ganger mohahah. Men vi hade ett fetingbord som i spela vid sa ingen sag natt. Men det roliga var att vi satt mitt i natten och spela kladattan i ett hostelkok och vem som helst kunde komma in! Det var kul men dagen efter undra vi va fan vi holl pa med. Jag vann andra saker ocksa. Vi spelade vandattan men den har gangen spelade vi om saker. Vi skulle spela 5 omgangar och det vi spelade om var pinsamma eller jobbiga saker som forloraren skulle tvingas gora. Efter varje omgang skulle det bli varre och varre. Forsta omgangen var en fotmassage. Jag vann och Per forlora sa han ar tvungen att ge mig en fotmassage nar jag vill det. Andra omgangen var att forloraren skulle bli matad som en baby av vinnaren. Jag vann och Per forlora igen haha. Tredje omgangen var en helkroppsmassage (den omgangen kom vi inte pa natt bra) och Per vann den omgangen och Krille forlora. Nasta omgang var det varre for forloraren. Denne skulle bli tvingad att bli fotad i klader som vinnaren valt ut! Jag vann den, tur som fan for mig, och Krille forlora. Jag har redan bestamt att Krille endast ska ha stringkalsongerna han kopt pa sig och en ful mossa. Bilder pa bloggen kommer hehe. Sen den sista omgangen spelade vi om att forloraren maste visa sig naken infor dem andra, pinsamt varre. Lady Luck var med mig och jag gick ut, men Per forlorade sa han maste visa sig naken for mig och Krille. De senaste dagarna har jag och Krille gatt runt och sjungit "Jag klar av mig naken" laten och "Ah vad det ar skont att vara naken". Per ar overlycklig, noooooot. Idag matade jag aven Per med soppan pa hostelet, det var hilarious. Robert tog kort och filmade, jag tvingade Per att saga Aaahhhh och folk kollade konstigt pa oss.
Robert var min slav for dagen for jag hade lyckats vinna bitchattan dagen innan och han fick det vackra namnet Riggvidd. The winner takes it all ar min favoritlat for tillfallet, inte mer an ratt hehe. Killarna tror jag fuskar men man ar ju skicklig helt enkelt.

Vi ar for ovrigt i Nelson igen och imorgon maste vi lamna tillbaka Lucy, blir lite sorgligt. Lucy har verkligen vart duktig under tiden vi hade tillsammans. Enda gangen hon klagat var nar vi forsokt spela cd-skivor. Ibland ville hon inte spela upp dem. Hon verkar i alla fall gilla My Chemical Romance for varje gang vi satte in den skivan sa borjade hon spela upp musik som vanligt igen. Lucy ar sakert kar i Gerard eller natt, varsta emo bilen. Imorrn ska vi ocksa till Abel Tasman och paddla kayak. Ser fram emot det. Sen idag ar det bara 1 vecka kvar tills grabbarna aker ivag fran mig. Blir sorgligt men det drojer inte sa lange tills man far se dem igen, tur det. Chio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahah. fy fan vad jag mysskrattade när jag läste din blogg. ni är så JÄVLA störda. på riktigt. tur för dig att du har lady luck med dig (typ jämt?) hahahaha. ser fram emot naken bilderna på per =)

2007-02-13 @ 13:28:37
Postat av: lovisan

/från mig

Postat av: Kussen

Hahahahah alltså jag dööööööööööör!!! Miranda du är bäst!! Du ÄGER(alla)!

2007-02-13 @ 19:11:47
Postat av: Erika

Du är bäst mirre! Hoppas att dina kort-spelar-skills håller i sig så att du slipper vara någons bitch! Grattis (eller-va-fan man nu säger) på alla hjärtans dag! sparar ett gele hjärta till dig! Kram// Erika

2007-02-14 @ 10:21:41
Postat av: Sprit Tammy

Du är så jävla mongo!
(gör alienljud)
jag är så jävla bakis. Kill me kill me

2007-02-16 @ 09:13:11
Postat av: Celly

HAHAHHAHA XDXDXDXDXD
Ni är så störda XDXDXDXD

Och tur att du vann XD

2007-02-16 @ 22:13:39
Postat av: lovisan

hahahah läste det igen. lika kul andra gången. NI ÄR SÅ STÖRDA

2007-02-22 @ 15:04:20
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback