The big freakshow!

En soft kvall i Auckland och jag sitter med mina grabbar pa ett sloigt internet stalle tillsammans med massa svettiga kinesgamers. Stallet maste vara billigast i stan! Bara 1 dollar for 30 minuter, det ar grejer det. Imorse var jag bakis efter en utekvall som slutade som vanligt med att jag madde daligt. En viss grej hande under kvallen och jag blev sur och tyckte det var en brilliant ide att supa bort mina bekymmer sa jag drack pa for fulla muggar. Sen madde jag illa och gick hem och sov. Alla var ratt sa bakis imorse, ingen av oss hade festat pa nastan en manad nu sa man kande sig lite ringrostig. Illa. 

Per ar ju fortfarande min slav sa han ordnade min frukost och allt, vilken angel. Sen gick vi ut till Albert Park som vi forst nu upptackt! Fattar inte hur vi kunde missa den forut. Det ar en mysig park som ligger kanske 3 minuter fran city. Vi tog me handdukar att ligga pa och nagra bocker och bara lag och softa i graset. Har borjat lasa Monica Dickens med This Pair of Hands och den borjar bra. Sen blev vi hungriga och gick och kopte take away kina mat skitbilligt! Jag tankte att jag hittat den heliga graalen ungefar, billig take away mat! Amazing! Det visade sig att 90% av kycklingen bestod av ben och jag fragade Robert och Per "Undrar hur manniskokott smakar?". Vi borja fa tankar om att den sota lilla kinatanten egentligen var en blodtorstig psykopat som matade fattiga backpackers med manniskokroppar! Freaky!

Efter en acklig lunch/middag begav vi oss ivag till Borders, en bokaffar med ett cafe inuti. Dar har dem alla nya skvallertidningar man kan lasa! Helt underbart ar det. Skrattade nar jag sag att Britney Spears rakat av sig allt sitt har! Hur kunde hon?! Det ar nog min storsta mardrom. Hon har helt tappat kontrollen, sorgligt jag gillade henne faktiskt.

Imorrn ska jag ga och soka jobb pa Globe bar som ar min favorit klubb i Auckland! Dem sokte folk dar och man behovde ingen tidigare erfarenhet sa jag ska fan ha det dar jobbet! Ar det en cool bartender eller en loser diskplockare dem vill ha sa kan jag erbjuda bada :P Om jag inte far nagot jobb kommer det bli ganska trakigt sjalv har i storstan. Men man kan alltid boka om biljetten och dra till asien tidigare. Kostar bara 1000 kr inte sa farligt faktiskt. Chio!

OBS! Kolla tammys blogg http://tammy.blogg.se och inlagget freakshow!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hörru babe! nu har jag väntat länge nog på ett mail från dig.. Börjar få mirre-längtan. Drömde t.o.m. i går natt att du ringde.. Längtar tills maj! puss o kram

2007-02-22 @ 14:17:36
Postat av: lovisan

lycka till med jobb sökandet. jag har svarat på ditt mail nu bara så du vet ! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback