Im so high

Jag har hoppat Skydive!! Jag gjorde det! Det var helt otroligt och jag kan inte beskriva kanslan, det gar inte. Kan bara saga att det var nog ett av de mest haftigaste ogonblicket i mitt liv. Ni kan ju kolla pa bilderna och fa en liten kansla av hur det var i allafall. Vi flog upp pa 12000 feet, flog runt omkring och kollade pa Mount Cook och Fox Glacier. Det kandes som man var i en scen fran Sagan om de tva tornen, precis i borjan av filmen nar man ser Moria och man hor Gandalf och Balrogen.
Nar man hoppade ur planet sen var det iskallt och jag forsokte andas genom munnen men tanderna blev skitkalla och lapparna fladdrade vilt. Jag trodde nastan min dod skulle bli att kvavas for nar man faller fritt gar det inte typ att andas! Jag och min instruktor som satt fast pa min rygg foll fritt i ungefar 45 sekunder, sen vacklade man ut fallskarmen och gled runt och gjorde lite spiraler. Jag angrar verkligen inte att jag gjorde det har! Do it Do it! Jag vill gora det igen!!!


Nu har jag antligen hittat en normal dator sa nu far ni se lite randombilder bland annat fran Big Day Out!


propell
Jag flog planet! noooooooot

fox
Vackert uppe i Fox Glacier

not afraid
Det har var innan vi akte upp i luften! Forsokte le sa gott jag kunde haha

innan
Krille och jag ser sexiga ut i vara drakter

limestonecliffs
Pa vag mot Fox Glacier stannande vi till och kollade in det vackra omradet Limestone Cliffs

my chemical
Fran Big Day Out och My Chemical Romance spelar. Grymt. Vi har kopt nya skivan och sitter och rojer pa vara bilfarder!

muse
Muse mina alsklingar! Jag gick och kopte deras nya skiva och nu har jag blivit kar! Skit i killar...

killers
The Killers! Yeaaah

jet
Jet var snygga och spelade Are You Gonna Be My Girl

charlesdarling
Charles hade jobbat 16 timmar pa raken och somnade pa taget, isnt he adorable!
saganomringen
Jag traffade pa Frodo och Sam nar jag var i Taupa och gick runt pa Mount Doom.

tui
Tui ar den basta olen i Nya Zealand! Perfekt att ta med sig till Mount Doom.

super i tanga
Jag forbereder mig infor den langa vandringen pa 6 timmar till Mount Doom. Nej mamma jag ar inte alkolist!

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan va du är ball mirre! Jag vill åxå skydiva!Föressten så har jag äntligen fått tag på någonstans att bo! Ska skriva kontrakt i dag och så flyttar vi kanske i morgon om allt går som planerat.. Har förövrigt faluns största balkong i lägenheten! 2 rok är det oxå! saknar dig mer och mer för varje dag! Kom hem snart! puss o kram

2007-02-02 @ 07:46:48
Postat av: Tammy

Att du vågade! Vette fan om jag hade gjort det alltså.. :P
Kul att du ser ut som världens fräschaste... Jag avgudar sam och frodo bilden, de är så otroligt söta! väldigt stämningsfull ;) Vad bra att du har börjat gilla öl så mycket, då kan vi gå ut ta en öl oftare utan att du gnäller, ahah!'
Saknar dig hur mycket som helst
Pusspuss min exotiska mangofrukt!

2007-02-02 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback