Epic pictures

Va nyss och kollade pa Epic movie med grabbarna! Garvade at alla kassa skamt fast dem inte ens var roliga. Jag tror jag borjar bli smatt nervos infor att vara helt ensam. Bara nagra dagar kvar nu... Har kommer lite epic pictures fran den sista tiden pa sydon!








airport cc
Jag, Robert och Per star och vantar pa att hoppa pa planet till Auckland. Vi hade fatt helt fel tid nar vi boka biljetten! Planet gick nastan en timme tidigare an vad det stod pa var lapp. Tur for oss att vi var dar tidigt annars hade det gatt rent at helvete! Hela resan gick riktigt smooth, det tog oss cirka 3 timmar fran vart hostel i Christchurch att ta oss till Auckland. Impressive!


flygplanet
Har ar vi precis pa vag fran Christchurch. Det var en riktigt fin stad som paminde om England, fick lite deja vu kanslor fran senast jag var dar!

hus i cc



Nej det ar inte jag som malat ett hus i Paint eller Photoshop, det ar faktiskt ett flygande hus dar! Nej men det ar natt slags konstverk i Christchurch som ser ut som ett flugande hus uppsatt pa vajrar. Sa lustigt.











party i cc
Det blev aven lite party och vi traffa pa ett gang svenskar pa vart hostel! Vi kidnappade dem och gjorde stan osaker. Jag fick en acklig beundrare som vi forst trodde ragga pa Mike (killen till vanster) men det visade sig att han var ute efter mig och tyckte jag hade en fin top pa mig (freak). Vi va ute till klockan 5 och nasta dag sov killarna i rummet till klockan 4.(!)


christchurch
Per och Robert framfor den stora katedralen i Christchurch. Det var en gay festival (flower festial och den var inte gay egentligen) och den gjorde sa det kosta 10 dollar att ga in i kyrkan och det kan ju dem glomma att fattiga backpackers ska betala. Snikna som vi ar satt vi ute och studera Christchurch stolthet istallet. Kyrkan var inte stor direkt europeer som vi ar satt vi och garva lite nar vi tankte pa kyrkorna vi har hemma!

The big jump
Hopp hopp hopp pavagen till Milford Sounds. Det man inte ser pa den har bilden ar att massa japaner star och kollar pa oss som vi vore freaks. Men det ar vi kanske i och for sig.

Kommentarer
Postat av: Myy

Faaaan vad snygga bilder!! I Envy you"

2007-02-20 @ 20:34:31
Postat av: Tammy

åh ni är så heta. Fan vad snygg du var på första bilden!

Postat av: Lin

Hello my prrrrrrrrrecious! Jag tycker minsann att Robert ser mindre och benigare ut än vanligt. Äter han? :D Ta hand om min granne nu Miro! Puss

2007-02-21 @ 15:10:59
URL: http://linopie.blogg.se
Postat av: Myy

SNYGGING! Jag måste bara berätta för dig; NARUTO SHIPPUUDEN!! Dom är äldre'!!! typ 18 stället!! SASUKE ÄR HHHHHHHHHHHEEEEEEEEEETTTTTTT! Gaara också. Ah ah ah ahhahah! När du kommer hem är alltjag säger! Jag ska bo på dig och mata dig med anime!!

2007-02-21 @ 16:16:54
Postat av: lovisan

helloo darling ! fan vilket coolt flygande hus ! det ser verkligen ASBALLT UT, som om det verkligen hänger i luften. haha.

2007-02-22 @ 15:03:05
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback