Mount Gay Rum Gutterboat Regatta

I mandags var jag och Charlotta redo for en suparkvall. Varan manager hade fixat sa all staff fran Globe som ville/kunde blivit inbjudna till nan himla gutterboat regatta grej. Jag och Charlotta hade ingen aning om vad det var bara att man fick free food, free piss sa det lat ju great. Vi tyckte hela grejen lat lite fancy sa pa me hogklackat och klanning och hela koret! Nar vi kommer dit kanner vi oss utmobbade da alla typ har fliflop pa sig och shorts. Men Josh fran Globe var dar och hade kostym pa sig sa det var tur att vi inte var dem anda! Det blev lite rom den kvallen for det var den anda drickan som var gratis, men rum and coke ar jattegott! Lite senare pa kvallen visade det sig att det tydligen var en tavling och alla barer som var dar var olika lag som skulle tavla mot varandra, men man fick bara vara tva och tva. Jag och Charlotta var ett team och Josh hjalpte oss att bygga baten. Det var ungefar 12 lag som tavlade och det var olika heat. Vinanren i varje heat gick vidare. Man skulle blasa sin bat i en liten vattenranna fram och tillbaka, fram och tillbaka. Jag och Charlotta holl pa att do av skratt men vi byggde baten och nar det var var tur blaste vi som bara sjutton. Vi vann forsta heatet, andra heatet, tredje heatet, sen var vi helt plotsligt i final!! Vi kande oss som ett par bimbos i hogklackat som holl pa att blasa en bat och varje gang det var var tur att ga upp pa scenen sa skrek mikrofonkillen att nu var det dags "for the girls in highheels!". Finalen var outhardligt spannande. Skulle vi vinna eller inte. Forst var det Charlottas tur och vi lag lite lite efter nar hennes bat kom tillbka. Sen gjorde vi ett snabbt byte med flytvasten (ja man var tvungen att ha pa sig en flytvast nar man skulle blasa) sen blaste jag som bara den och vi vaaaaaaaannn!!!!! Jag har inte vart sa glad pa lange! Vi vann en 4 liter javla stor Mount Gay Rom flaska, en trofe och lite kort. Josh bestallde in champagne for att fira vinsten och jag och Charlotta blev intervjuade och det skulle tydligen vara med pa nyheterna dagen efter. Under intervjun kande vi oss som tva bimbos, dem fraga oss vad var strategi var och va fan sager man, "Constantly blowing" hahahahahahhaha. Sen pa kvallen tvinga vi var manager att ta oss till en japansk restaurang sa vi drog dit och at, det var skitgott. Sen blev det Globe, sen hem for att sova runt 5. Gardagen var jattelugn och idag hander inget speciellt. Jag och Charlotta ska ga och boka in en segeltur, for det var ett av prisen!

We are the champions!!! No time for losers :P


image103
Charlotta, Josh, jag och varan lilla baby Mount Gay Rum. (Pssst, babyn ar gay).

Kommentarer
Postat av: Tammy

hahaha fy fan vad ni är grymma :D Du vinner ju allt du tar dig för din lilla bastard ;)

Postat av: Per

Grymt kul. "Constantly blowing" var väl inte den bästa kommentaren om ni ville bli av med bibmostämpeln :P ha de bra, kram

2007-04-18 @ 21:28:28
URL: http://perdal.blogg.se
Postat av: lovisan

alltså jag förstår inte hur du lyckas vinna allt du tar dig för. du är verkligen grym på tävlingar !!! hahaha constantly blowing. HAHAHAHA

2007-04-19 @ 12:05:12
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Anna

Inte långt tills du kommer hem nu...!

2007-04-19 @ 20:24:13
Postat av: Malin

Gratiis till vinsten :D

2007-04-22 @ 11:55:36
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback