I did it!!!

OOOOOOOOHHHHHHH.

Vilken utsikt, 194 meter upp i luften. Bilarna ser sa sma ut dar nere pa vagen och om man kollar riktigt noga kan man se Waihiki island dar borta vid horisonten. Solen lyser och det ar molnfritt, en latt bris stryker mot kinden. Jag har pa mig en het superman drakt, men kanner mig knappast som en hjalte. Hjartat dunkar hart i brostet och jag vet inte om jag ska skratta eller borja grata. Kirsty och Charlotta har lamnat mig efter sa jag ar helt sjalv. Brad borjar snacka lite me mig och det var nastan sa jag glomde bort vad jag skulle gora. Jag gar ut pa platan, tar en liten titt ner pa marken men det blev en snabb en for fy fan va hogt det var och hjartat bultade sa jakla fort! Men jag hade redan bestamt mig, jag ska gora det! Jag kollade bort mot horisonten istallet, tyckte det var en battre ide och det funkade bra. Brad borja rakna ner och nar han kommit till noll slappte jag taget och foll ner. Jag tror jag hade varldens storsta smile, jag var i extas! Kanslan ar ofattbar! Jag skrek av fortjusning snarare an av skrack och det kandes som man foll i 3 sekunder fast det var narmare 10. Nar jag kom ner kunde jag inte sluta skratta, vilken harlig upplevelse! Jag ville bara gora det igen! Jag, Charlotta och Kirsty hoppade fran Auckland Sky Tower, det anda Krille inte gjorde i Nya Zealand sa jag hoppas pa att han ar avundsjuk.

Forra fredagen var det Industry night i Globe, alla som jobbar med hostels och liknande far komma dit och dricka gratis tills en bartab tar slut. Jag och Kirsty var dar och drack innan jag skulle jobba och da traffa vi Brad, en kille som jobbar uppe i Sky Tower med Sky Jump sa vi satte pa charmen pa max niva och lyckades ragga till oss nagra shots och gratis Sky Jumps, yeeehaaaa. Okej, om man jobbar for Globe far man hoppa gratis faktiskt, men vi hade nog inte kommit pa tanken om inte vi traffat pa Brad. Nasta vecka ar det Bungy Jump som galler! Ska bli sa jakla kul. Forut var jag inte riktigt sugen pa Bungy men nu javlar ska det hoppas!

superhores real
Vi ser ut som Charlies anglar! Jag ar Cameron Diaz, Charlotta ar Lucy Liu och Kirsty ar Drew Barrymore!


Vi var sa stolta nar vi fick vara diplom och foton.

superman
Alltsa, jag tror det har ar det fulaste kortet nagonsin!!! Jag dooooooooor!!!
Jag ser ut som en fet clown som forsoker vara en superhero. GOSH.


Kommentarer
Postat av: Tammy

Du är så jävla CRAZY!!! hahaha fy fan vad du är grym :D visst avr mitt mirre-inlägg fint? ;D

2007-04-03 @ 10:01:57
Postat av: Murdle

ÅHHH VAD MODIG DU ÄR!

Hahahaha det sista kortet var helt sjukt fint! Hahaha

2007-04-03 @ 10:12:39
Postat av: lovisan

HAHAHAHAHAHAHAHAH. en fetclown !! hahahaha. nejdå du är SÅÅÅÅO SÖT. aaah I miss you babe ! men snart så är du hemma =)

Postat av: Krille

Din lilla javel, du har alltsa hoppat Sky Tower, fan ville det jag med. Nu ar jag fan avis, du vet hur mycket jag alskar sant dar, sa har du blivit en adrenalintont du med?
Fan du skulle ha hoppat Nevis, gaaaah skulle viljat sett dig, har iaf kollat upp allt om Bali Bungy sa de ska bli nar det ar solnedgang, ett fint hopp mot havet :), nu vet ja att du kommer hoppa. Du kan inte direkt saga nej jag vet ej om jag vagar, nar du har gjort ett basejump bungy haha.

Vantar pa dig i Bangkok, ar sjalv nu sa vi hors snart, ska snart ut pa dejt med min 25 kr wiskey som jag kopte pa gatan haha.

Cheers!

2007-04-03 @ 13:29:32
URL: http://krajli.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, likheten är slående... :P nu har jag hämtat ut Justin biljetterna! Var ju bara 4 månader sen jag köpte dem :P pss!

2007-04-09 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback