Change of heart

Jag skulle egentligen vara i Thailand nu, i Bangkok en av mina favorit stader, men istallet sitter jag har pa Auckland Central Backpackers och kollar mailen. Allt var planerat, fredagen skulle bli min avskedsfest dag och vi skulle supa oss dyngraka och jag skulle vara dod pa flyget till Thailand. Men i torsdags nar jag stod i duschen borja jag fundera, varfor inte stanna i Auckland langre. Jag har ju faktiskt "the time of my life" har so why not. Sa fredagmorgon traska jag ivag bakis som fan till Quantas office och boka om biljetten! Nar jag beratta for Charlotta vad som hant hoppa hon pa mig sa jag ramla ner pa knana hahaha, hon var glad iallafall! Tyvarr sa ar det inte helt sakert om jag kan jobba i baren lika ofta som forut for Jason min cp manager hade tydligen hitta replacement, men Sonia min alsklingsmanager skulle ta ett snack me honom pa mandag sa hon. Men lite saker har hant, Sonia har en familjekris kan man saga sa hon har sakert inte tid att tanka pa mig och jag vill itne tjata direkt. Men jag ska jobba ikvall iallafall sen far man se vad som hander. Ar iallafall glad att jag ar i Auckland! Maila Emil ocksa, och eventuellt ska vi motas upp nar jag kommer till Thailand. Det vore sa jakla kul, Emil ar such a sweetie. Nu ska jag ata lite Nachos yaaaaaay!!

Pussar pa er! Nu ar det bara 17 dagar kvar tills jag ar hemma igen.

Kommentarer
Postat av: lovisan

det gjorde du rätt i mirre ! att stanna i auckland alltså. bara du hinner köpa tammys siden :D

Postat av: Lin

Hej älskling! Jag har väntat JÄVLIGT länge på ett mail nu :P Men det är lugnt, så länge du hör av dej då och då och säger hur mycket du saknar mej så är jag glad :) Har träffat Krille, Per och Robert nu! Mina små bubbisar är äntligen hemma :D Och snart är du det med! Saknar dej som en igelkott saknar sina taggar när den blivit rakad!

2007-04-17 @ 18:59:58
URL: http://linopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback