Sweet like chocolate

Ewwww jag ska inte ta en enda bit till av den där jävla marabou-digestive chokladen.

Sitter på jobbet och tröstäter lite choklad för jag tycker att jag borde va ledig idag. Ingen borde få lov att jobba på söndagar! Aja schysst me cash är det iallafall.

Imorse mådde man sådär ehe. Gick och la mig typ 5 igår! Va på världens flummigaste efterfest  igår. Vi drog hem till min homie Italo och han släppte lös sin galna kanin i vardagsrummet, sen va alla helt yra och sen helt plötsligt skulle alla dansa salsa. Tänk er hur det såg ut! Ett gäng fyllon som dansar salsa (jag tror inte det såg ut som salsa to be honest....) medan en galen kanin springer runt, helt crazy. Men innan efterfesten va vi på förfest hos Emil. Han har skaffat sig en liten etta med världens läskigaste dusch. Duschen är lixom inte inne på toaletten utan nej, den har ett eget rum för det! Eller rum kanske man inte ska säga....den är typ som en duschkbin man satt in i väggen, en lampa i taket sen stänger man dörren om sig. Klaostrofobi, nej inte alls! Skulle aldrig duscha där! Sen blev det ju palatset eftersom vi inte kom in på Harrys, jag tror att det vilar en förbannelse över mig. Alla säger jämt att dem kommer in men när jag är med kommer vi aldrig in! På palatset var det ganska segt, det var kul när Emil dansa vid strippstången och det var mindre kul när nån ful unge skulle mucka bråk me Italo.... Tog hela kvällen för att få Italo lugn, omg.

Nej nu ska jag redigera vidare.....Oh har lite bowling som ska med här i tidningen. Några pansionärer som äger alla, interesting.


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Oohh, låter kul på jobbet!!

J

Postat av: You know you love me

Jag vill också dansa på strippstången *

2006-09-10 @ 21:43:20
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Taaaammy

Hahahahahha omg jag vill vara med på den vilda kanin salsa dansen xD

2006-09-10 @ 22:49:01
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Halebop spöket

Vi vill tacka för ditt intresse i vår nya kampanj om att skicka tomma pet flaskor till norge för återvinning. vi ser fram emot ett gott arbete tillsammans och vill snarast att du sätter in dom 10 000 svenska kronorna på vårat konto. MVH // Halebop

2006-09-12 @ 19:47:07
Postat av: You know you love me

Amagad!! Halebopspöket tar dig!

Honeybun! Vet inte hur jag ska göra med ballerinorna... Kommer ångara mig m jag köper dem och ångra mig om jag inte köper dem... det är dem med små resårrosetter iaf. 198 kr typ.

2006-09-15 @ 00:12:46
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback