Spänning spänning...

Japp spännande är det! Vem ska vinna? Persson eller Reinfeldt? Inte för att jag är så haj på politiken men snälla, kan inte Persson bli utbytt. Rött for the win men Persson har vart i spetsen för länge nu. Vore coolt om en kvinna blev stadsminister tycker jag! Det var ganska kul, hela familjen gick och röstade tillsammans idag hehe. Ja alla utom Kim som är för liten men det va härlig stämning.

Min dator har gått sönder igen och jag blir så matt. Så imorrn ska den in på lagning.....IGEN! Hoppas dem fixar den riktigt nu så man inte slår sönder den nästa gång den drygar sig.

Ikväll har det vart riktigt trevligt annars, Vår familj va inbjudna till Nordqvists på födelsedagsmiddag, Kjelle fyllde 54 år, grattis till honom. Lovisa hade en spanjor på besök som hette Gilbert, Tammy hade korsförhör med honom om hans musik smak och vi berättade den roliga historien om mamma och moster Guns trip till spanien haha. Mamma och Gun skulle tanka bilen men dem fick inte upp locket till tanken hur dem än försökte så till slut gick dem in till macen där ingen kunde prata engelska och skrek "el loco kaputt!" Spanjorna skakade på huvudena och tänkte förmodlingen dumma suecos... Gilbert berätta att el loco kaputt betyder typ "Crazy bastard!" hahahaha vi satt och garva i minst 5 minuter åt det där.

Jaha så var en till vecka slut...Det börjar närma sig...

Kommentarer
Postat av: You know you love me

'Hahahahahahaha!! Jag skulel gråtit av skratt!!

Postat av: Tammy

Åh det var så mysigt igår! äsch jag frågade så mycket för att han skulle börja prata lite ;) Din idé var jättebra
puss

2006-09-18 @ 09:02:52
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: You know you love me

Jag väntar spänt på skovisning

2006-09-18 @ 21:03:42
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback