Monday morning

Finns det något värre än måndag morgon? Man vaknar av den horribla väckarklocksignalen som skär in i huvudet på en just när man har någon kul dröm. Man vaknar upp till verkligheten, duschar, äter frukost och sätter sig på en buss med en busschafför som ger dig en sur min. Precis när man satt sig upptäcker man att man glömt mobilen och sen när man ska ta upp mp3:n och lyssna på lite musik så suger varenda låt för att man har lyssnat på dem ett x antal för många gånger.

Aja, man har faktiskt rätt att vara pessimistisk på måndagar! Något som lättar upp det dötrista jobbet jag har är ju arbetskamraterna, jag och Anna har samma schema hela veckan så nu får man sällskap på mina dagliga vandringar runt kupolen haha. Sen var det värsta mysko, Anna fick ett paket idag och hon visste inte alls vad det var, vi trodde det var en bomb först, paketet vägde en del! Sen när hon öppna det var det ingen bomb (näää va konstigt) utan det  var nån hårddisk eller nått sånt hennes pojkvän beställt i hennes namn. Vi blev något besvikna! Hade livat upp stämningen om det vart en bomb eller nått annat roligare kanske.

Ok förra veckan gick sämst med att vara nyttig, tränade bara 2 gånger! Ahh jag skäms. Måste ta tag i det här nu. Har i alla fall varit duktig och bokat tid för vaccination nu på fredag. Vaccinerade mig i våras och om man vaccinerar sig igen inom ett halvår blir man immun så det är ju bra, slipper man ta dem där läskiga sprutorna igen!

Oh no, jag har fått en asdryg låt på hjärnan jag hörde imorse! Nån låt som dem visslar i hela låten känns det som. Musikvideon är tecknad i alla fall. Ahh blir galen!

Snart är måndagen slut, värsta dagen på veckan. Whoohoo

Kommentarer
Postat av: Tammy

Den låten är bäst ditt lilla äckel, det är ju Young folks! Jag har städat hela nedervåningen idag, så nu kommer jag att bli favoritbarnet #1, muahahahhahahha!

Postat av: You know you love me

HAHAHAHA!!! ÅH NEJ inte vissellåten!!

Jag vill till London London!

Ska du med til lsthlm? för isåfall blir ju stade osäker redan nu!

2006-09-25 @ 17:38:07
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback