Feel Good

Vaknade ganska nyligen...kollade på våra bästa år......åt knäckebröd......solen skiner där ute.....aaaahh det är så skönt att vara ledig!! Det enda jag älskar me mitt hatjobb är att man är ledig fredag till söndag! Det är perfekt om man ska åka iväg på nån liten weekend trip nånstans...som till expempel London om mindre än en månad!

Ikväll ska jag träffa Lovisa och jag ska lära henne min famous wook matlagning. Hon har nyss kommit hem från Malta och så sa hon att hon hade tatuerat sig och jag va lite skeptisk, det måste va en henna tattoo, sen så träffade jag henne vid bussen och då visar hon mig en fet Bob Marley tatuering på armen och jag blev lite chockerad för den såg helt äkta ut! Om jag skulle tatuera mig hade jag inte gjort en Bob Marley tauering så man va lite ehm förvånad men hon börja skratta och sa att den såklart inte va riktig. Ska bli kul att se på hennes bilder från Malta resan, hon hade tydligen träffat nån galen "rastafari snubbe".

Nästa vecka måste jag börja me mitt nyttiga liv! På söndag ska jag vara duktig och gå och rösta och sen på måndag börjar sunda livet. Träna 3-4 dagar i veckan och sen bara äta godis på helgen. Får se hur det går! Har typ ont på fotdynorna eller vad man säger, efter att ha gått i mina nya skyhöga ankelboots en hel dag...och det va i onsdags! Mina ankelboots är riktiga helvetesskor som min mamma alltid säger när jag visar upp mina nya skofynd. Har dem minsta klack eller ser något trånga ut tycker hon att dem borde brinna och plågas i lågorna där nere ehe...men vill man va fin får man lida pin, är det inte så?

Undrar vad som händer i helgen, tänkte stanna hemma och försöka spara lite pengar men det brukar ändå bli så att man drar ut på nånting...Jag vill vinna på triss!!!


Kommentarer
Postat av: Tammy

Kom hem!

Postat av: Mamma

Jaha vad var det jag sa. Varför ska du alltid plåga dina stackars fötter!

2006-09-16 @ 19:21:06
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback