Dare

Jag är så glad, min dator kom nyss hem från lagning och nu fungerar den! Men jag har lite bekymmer....Jag fattar ingenting av bloggsidan hahaha. Måste fråga min syster om hjälp, hon är ju pro på det här.

Ja nu är det inte långt kvar tills jag åker! Den 6/11 packar jag min fula gröna slitna unkna väska och bär mig av med tre galna bjursingar till Nya Zeeland!!! Jag kan inte fatta det än riktigt, känns helt overkligt. Men fan va kul det ska bli! Skönt att slippa Falun...ni som kommer härifrån vet vad jag menar haha. Alla känner alla, alla har varit med alla, enda utestället är ett sluskställe me en strippstång, u get it.

Planen är i alla fall att först ta en liten trip till Singapore. Då ska vi gå till den där superkända baren och dricka en drink som är känd över hela världen, jag tror den heter Singapore Slingback eller nåt..ehe stor koll man hade. Sen efter att vi stannat där i typ 10 dagar drar vi till Australien! VI måste mellanlanda dit innan vi ska till Auckland så vi tänkte att vi kan ju stanna några dagar där. Brisbane skulle tydligen va värsta nice, Krille (en av mina boys) hade vart där förut. Ah men sen efter Brisbane blir det Auckland! Där ska vi skaffa lägenhet och kanske bil och sånt där. Tänkte satsa på ett jobb i en klädaffär kanske, har alltid verkat va ett ganska schysst jobb. Efter Nya Zeeland blir det Thailand! Oh Yeah! Va där i våras och det är kanon! Altt är sjukt billigt som ni kanske har hört av alla andra som vart där ungefär. Sen blir det att åka runt lite i länderna runt omkring. Sen i april kommer Lovisa och min syster Tammy och hälsar på, det ska bli GRYMT kul!! Längtar redan!

Kommer bli so sad att inte träffa min lilla Tommy-girl på typ ett halvår!! Aah hoppas jag står ut! Får väl trösta mig med lite heta surfer boys, haha.


Jag HATAR datorer och jag tror dem hatar mig! Jag har laddat ner låtar och nu är dem helt borta, jävla cp skit.....

Kommentarer
Postat av: you know you love me

Kommer du inte sakna mig :( :( :(

Haha, grodor, grodor! grodor!

Postat av: Tammy

Jag kommer dö av sorg. Alla bara åker ifrån mig ;( Men jag kommer ju till Thailand ;D

2006-09-09 @ 17:09:03
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback