London London London!

Vilken Weekend vi har haft!!! Vi  har shoppat, blivit jagade av galna spanjorer, sett gnomer, firat jul, blivit utsatta för profftstjuvar, sett Big Ben och Buckingham palace, druckit värsta godaste drycker på Starbucks, ja säg nått vi inte har gjort! London är absolut ett ställe jag måste åka tillbaka till. Allt var great och den engelska dialekten är sooo sexy! Men synd bara att det är svårt att hitta snygga engelsmän. Vi såg väl några stycken men vi var mest fokuserade på shopping såklart =P Skit i killarna! Köpte det mesta på rea! När vi kom dit hade dem nyss startat midseason sale, inte mig emot! Köpte en fin kornblå blus, ett vitt ganska stort och slappt linne me fina detaljer vid urrigningen, svarta knästrumpor (detta från New Look), ett par underbara svarta skinnskor från TopShop, ett asgrymt läppsyl från David and Goliath som smaka mint och som det stod "Chillin with my gnomies". Tammy och My blev något rädda för det men jag är ju bundsförvant med dem så..hehe. Köpte oxå en orange söt topp med knappar på urigningen från Miss Selfridge, en svart skinnväska från HM. Ehm köpte även två snygga hårband från Dorothy Perkins och örhängen från Claires (som jag inte kan hitta, snyft). Det var  nog allt =P

Alltså vilka internskämt vi har efter det här! Min mosters kanonbra engelska "I want carrots and palsternäcka", "Its vinäger. Its balsam vinäger". Mamma och Gun när dem fick skratt anfall pga en varsin öl och en grön mössa från New Look. Lyckades filma det  med digital kameran! Det är oslagbart. När vi gick runt och sa AaAAHAHAHHAAAAAA (dålig imitering av en alvkung i sagan om ringen) och Mys helvetesskratt!! hahahahahaha älskar det!

Det enda tråkiga som hände var när Tove blev bestulen på hennes väska. Jävla tjuvar...aja dem får tillbaka det genom karma....tre gånger värre!!!

Okey här är snygga bilder, enjoy! =)

Big Ben
Jag och mina söta syra posar vid Big Ben!

Chillin with my gnomies
"Chillin with my gnomies" -Det ultimata läppsylet.

Gnomer
Gnomer vandrade runt på Oxford Street!!! Cuties!! Jag vill ha en egen gnome.

Kenhett
Det här är Tove, Kenhett och jag. Stackars lilla Kenhett blev kidnappad och troligtvis torterad. R.I.P Kenhett.

Picadilly circus
Tammy, My och Moi vid Picadilly Circus! Coolt ställe!

muffins
Dem här muffinsarna var gudomliga. Jag och Tove delade på en chocklad muffin med smält chocklad inuti och vit chocklad som topping. Jag vill haaaaaaa!

Frappuccino
Jag och min Frapuccino! Den är från Starbucks och den smakade nästan lika gott som muffinsarna. Varför har vi inte Starbucks i Sverige?


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Ha Ha Ha Ha Ha ha Ha Ha HA HA!

Loooovee it, det måste göras om!

Postat av: Danielle

Jag säger detsamma! Varför ingen starbucks? Det är ju inte precis som om de skulle gå i konkurs med tanke på starbucks-hypen som finns här!

2006-10-17 @ 23:54:13
URL: http://www.daniellesblogg.se
Postat av: You know you love me

http://www.youtube.com/watch?v=Eh3jC9i9Rt4&mode=related&search=

Ifall du inte hitatt den än

2006-10-18 @ 17:30:37
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Honeydew

Dagens fråga! =)
http://kirch.blogg.se/201006114357_dagens_frga.html

2006-10-20 @ 13:45:10
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: Mary

hahaha gnomer, fan vad hett :D

2006-11-04 @ 17:36:23
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback