I'm not dead

Nej jag lever och ar frisk och kry haha, jag har bara inte haft tillgang till internet for jag ar just nu ute pa landet och jobbar pa en fruktodling. Japp jag plockar applen hela dagarna, jattekul. Nooooot! Nej men det ar ganska kul faktiskt. Lyckades hitta en dator i vart lunchrum sa nu passar jag pa att skriva lite nar vi har lunch. Jag hinner inte skriva sa mycket men jag lovar att skriva snart igen och posta lite bilder fran vart heta plockade! Och jag lovar jag snart ska skriva mail till alla ni som skickat sa tro inte jag glomt bort er darlings.

Sweet as bro! Som vi sager har i Nya Zeeland =P


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Äntligen hör man från dej! Skönt att höra att du lever och har det bra:) SJälv sitter jag och har samhälls kunskap och skriver ett arbete om Che guevara. Rätt intressant men inte lika kul som att plocka äpplen:) trivs du med nya jobbet då? puss o kram

2006-12-05 @ 09:19:08
Postat av: lovisan

äntligen lite updates ! gött å höra att du äntligen skaffat dig ett jobb så du slipper gå massa back. Antar att du hängde med boyzzen då och inte stannade själv med charlie i auckland ?! haha LOVE YOU

Postat av: You know you love me

Åh Honey! Började tvivla på din existens!

Man blir inte tjock om man äter 10000000 frukter om dan ens!

2006-12-07 @ 12:18:15
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Hon som ar fast i arablandet.. tommy

MIRII!!!
saknar ihjal mig efter dig. Alla tunisier ar totalt dumma i huvet och om jag hor ett ord pa arabiska till sa dor jag. Jag har iaf kopt en vattenpipa som ar supersoet. Hemresa imorrn ANTLIGEN. Har iaf blivit brun.
PUSS

2006-12-07 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback